loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 201 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید به مدافع میانی کاتالان‌ها که کهکشانی‌ها را به خاطر گاف اخیرشان دست انداخته است، پاسخی طعنه‌آمیز داد.

مشکلات تیم فوتبال رئال مادرید و اوضاع آشفته رختکن این تیم بعد از ماجرایی که برای دنیس چریشف و حذف کهکشانی‌ها از جام حذفی اسپانیا رخ داد، دو چندان شده است.

قرار گرفتن چریشف سه اخطاره در ترکیب رئال ما‌درید برای بازی برابر کادیس دسته سومی که منجر به حذف سفیدپوشان پایتخت اسپانیا از کوپا‌دل‌ری شد، بهانه‌ای برای جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا فراهم کرد تا در فضای مجازی رئال و هوادارانش را مسخره کند.

رافائل بنیتس، سرمربی کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ختافه در هفته چهاردهم لالیگا به شیوه‌ای طعنه‌آمیز گفت: من آدمی حرفه‌ای هستم و درباره چنین مسائلی اظهارنظر نمی‌کنم.

بنیتس درباره وضعیت چریشف هم اظهار داشت: رئیس باشگاه وضعیت او را کاملاً تشریح کرده است. خود او هم حقیقت را گفت و نکته دیگری درباره این مسئله وجود ندارد.

اتفاقات ناخوشایندی که از زمان انتصاب بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید برای این تیم رخ داده است، موضوع دیگری بود که این مربی اسپانیایی به آن اشاره داشت. وی تأکید کرد: زمانی که به بهترین باشگاه دنیای می‌آیید، می‌دانید که به کوچک‌ترین جزئیات آن هم توجه می‌شود. من وضعیت تیمم را می‌دانم و به مسیری که برای حرکت تیمم انتخاب کرده‌ام، اطمینان دارم. این همان راهی است که من آموخته‌ام. باید به کارم ادامه دهم و روی انجام کارها با تمام توانایی‌ام تمرکز داشته باشم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. راهی طولانی در پیش داریم و وضعیت‌مان خوب است، بهتر از آنچه خیلی از مردم فکر می‌کنند. تیم من نشان داده که باانگیزه است.

تیم فوتبال رئال مادرید امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران میزبان ختافه است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94