loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 173 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

بازیکن برزیلی و پیشین بارسلونا بر این باور است که رونالدینیو بازیکن بهتر و بااستعداتری نسبت به ستاره‌های کنونی دنیای فوتبال بود.

3341672_heroa.jpg

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو،‌ دکو که چند سالی با رونالدینیو در ترکیب بارسلونا بازی کرده بود، به همراه او دو بار قهرمانی در لالیگا و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. این دو بازیکن در سال 2008 بارسلونا را ترک کردند.

دکو که از نزدیک با اسطوره فوتبال برزیل بازی کرده بود بر این باور است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سطح پایین‌تری نسبت به رونالدینیو قرار دارند. او در این زمینه اظهار کرد: رونالدو زمانی که رونالدینیو در اوج قرار داشت، یک بازیکن جوان به شمار می‌رفت. او همواره یک بازیکن با روحیه جنگندگی بسیار بالا بود. از سوی دیگر، مسی هم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند به آنچه که در فوتبال می‌تواند، دست پیدا کند. 

دکو در ادامه گفت: به نظر من اما رونالدینیو توانایی‌های ویژه‌ای داشت. هر منطقه‌ای از زمین که توپ را به او می‌دادیم، کارهایی انجام می‌داد که همه‌مان فکر می‌کردیم از دنیای دیگری به زمین آمده است. او بازیکن بهتر و بااستعدادتری نسبت به مسی و رونالدو بود. وقتی در زمین نمی‌دانستیم چکار کنیم، رونالدینیو بهترین کار را انجام می‌داد و بهترین موقعیت را برای حمله به سمت دروازه حریف ایجاد می‌کرد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94