loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 359 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

رئیس باشگاه رئال مادرید اظهار داشت اطلاعی از محرومیت چریشف در بازی برابر کادیس نداشت و نباید با مجازات حذف از این رقابت‌ها روبرو شود.

فلورنتینو پرس

در اتفاقی عجیب در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا رئال مادرید چهارشنبه(۱۲ آذر) مقابل کادیس قرار گرفت که این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید اما زننده گل نخست رئال مادرید چریشف بود که به طور قرضی از ویا‌رئال به رئال مادرید پیوسته است. وی در آخرین بازی خود با پیراهن ویارئال سه اخطاره شد و به نظر نباید برای رئال در این بازی به میدان می‌رفت. حال با این وضعیت موجود احتمال حذف کهکشانی‌‌ها به خاطر سوء مدیریت می‌رود البته باشگاه کادیس باید رسما از رئال شکایت کند.
فلورنتینو پرس مدیر باشگاه رئال مادرید در این باره گفت: ما از محرومیت این بازیکن هیچ اطلاعی نداشتیم. اگر این محرومیت وجود داشته است، این امر طبق پاراگراف دوم ماده ۱۱۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باطل می‌شد. ما شایسته مجازات نیستیم زیرا بازیکن خودش از این محرومیت خبر نداشت در نتیجه باشگاه در قبال این موضوع مسئول نیست زیرا حکمی مبنی بر محرومیت این بازیکن بر ما ابلاغ نشده است. اگر به ما از سوی فدراسیون حکمی ابلاغ می‌شد در این صورت ما قبول می‌کردیم اما در شرایط کنونی به هیچ وجه نباید مجازات شویم.

پرس درباره اینکه کدام مسئول در وظایف خود کوتاهی کرده است گفت: هیچ کس در باشگاه کوتاهی نکرده است و همه مسئولیت را خود به نحو احسن انجام داده اند. بنیتس زمانی که فهمید سه اخطاره است بلافاصله او را تعویض کرد زیرا اطلاعی نداشت. هیچ اطلاع رسانی به ما نشده است. به هیچ وجه نمی‌توان این مسئله را قبول کرد که بازیکن از محرومیت خود اطلاع داشته است زیرا خودش می‌گوید اطلاع نداشته است. ما تمام شرایط را تجریه و تحلیل کردیم و هیچ دلیلی برای محرومیت خود نمی‌بینیم. در مقابل هرگونه مجازاتی درخواست تجدید نظر خواهیم داد. ما در تاریخ ۲۷ جولای هیچ فهرستی از بازیکنان محروم دریافت نکردیم.

حال باید منتظر بمانیم که آیا کهکشانی‌ها از رقابت‌ها حذف می‌شوند یا اینکه این اتفاق نمی‌افتد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94