loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 199 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

وضعیت نامشخص مارک بارترا، مدافع بارسلونا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

 

به گزارش ایسنا، بارسلونا قصد فروش و حفظ برخی از بازیکنان باشگاه را دارد. بارترا و ساندرو رامیرس جزو این بازیکنان هستند. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.


http://media.isna.ir/content/1450859882992_sport.750.jpg/4

 

مارکا

 

تیتر نخست این روزنامه به بازیکنان رئال مادرید که در تعطیلات سال نو به سر می‌برند اختصاص دارد.

 

این نشریه به دیگو پابلو سیمئونه اشاره دارد. سرمربی اتلتیکو مادرید که چهار سال از حضورش در این باشگاه می‌گذرد نتایج خوبی را با قرمز و سفیدپوشان مادرید کسب کرده است.

 

این روزنامه به رافائل بنیتس اشاره دارد. سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 10 بر دو برابر رایووایکانو در حال سپری کردن روزهای خوشش در این باشگاه است.

 

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به بارسلونا اختصاص دارد. این باشگاه برای حفظ بارترا می خواهد دقایق بیشتری به او فرصت بازی بدهد. همچنین قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی نولیتو، مهاجم سلتاویگو را جذب کند.

 

این نشریه به سخنان جوزپ ماریو بارتومئو اشاره کرد. رییس بارسلونا در جش سال نو باشگاه گفت: با این تیم می توانیم به قهرمانی های خود ادامه دهیم.

 

وضعیت فیفا پس از اعلام محرومیت هشت ساله سپ بلاتر از عناوین این روزنامه است.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به گونسالو ایگواین اختصاص دارد. بایرن مونیخ قصد جذب مهاجم آرژانتینی ناپولی را دارد. باشگاه آلمانی می ترسد روبن لواندوفسکی این تیم را ترک کرده و به رئال مادرید برود به همین دلیل چشم به ایگواین دارد.

 

احتمال ریاست آنخل ماریا ویار در یوفا از عناوین این نشریه است. رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا و نایب رییس یوفا می تواند جایگزین میشل پلاتینی محروم شود.

 

اسپورت

 

تیتر نخست این روزنامه به بارترا و ساندرو بازیکنان بارسلونا اختصاص دارد. بارترا با پیشنهاد خوبی از طرف سویا روبرو شده است و به احتمال زیاد آبی اناری ها را در زمستان ترک کند. او می‌خواهد در ترکیب اصلی بازی کند تا شانسی برای حضور در یورو 2016 فرانسه داشته باشد. باشگاه تاتنهام با ساندرو مذاکره و بارسلونا با جدایی او موافقت کرده است.

 

این روزنامه به سخنان بارتومئو اشاره کرد. رئیس بارسلونا گفت: این باشگاه از کسب عناوین خسته نشده است.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94