loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 213 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی اینتر بعد از پیروزی ارزشمندی که تیمش برابر ناپولی در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به دست آورد، به شدت از سرمربی ناپولی انتقاد کرد.

 

به نقل از مدیاست، دو تیم اینتر و ناپولی که از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جاری سری A هستند، در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر اینتر به پایان رسید تا شاگردان روبرتو مانچینی به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

 

در دقایق پایانی این دیدار و بعد از آن که داور، تابلو وقت اضافه را بالای سر برد، سرمربیان دو تیم به شدت با هم درگیری لفظی پیدا کردند که این بازتاب زیادی در رسانه های ایتالیا و اروپا داشت.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: ساری یک نژادپرست است. مربی مانند او باید از دنیای فوتبال طرد شود. او سخنانی را بر زبان آورد که اگر در انگلیس بود، برای همیشه از فوتبال محروم می شد. به سمت داور چهارم رفتم تا از او سوال کنم چرا پنج دقیقه وقت اضافه گرفته است. در این هنگام ساری به طرف من حمله‌ور شد و الفاظ زشتی به زبان آورد.

 

مانچینی ادامه داد: ساری سخنانی را بر زبان آورد که بسیار زشت بود. او من را همجنس‌گرا خطاب کرد. تعجب می کردم که چطور یک مربی می توانند چنین چیزهای را بر زبان آورد. این به هیچ وجه قابل قبول نیست. آنقدر ناراحت هستم که اصلا دوست ندارم درباره بازی صحبت کنم. ساری 60 سال دارد. برای او خجالت آور است که اینگونه صحبت می کند. عمل او بسیار زشت و ناپسند بود.

 

سرمربی اینتر در پایان سخنانش هم گفت: بعد از بازی پیش ساری رفتم تا با عذرخواهی، او را خجالت زده کنم. بار دیگر می گویم اگر او در انگلیس بود هرگز اجازه نمی دادند به مربیگری خود ادامه دهد.

 

سرمربی ناپولی در نشست خبری‌بعد از بازی رسما از مانچینی عذر خواهی کرد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94