loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 257 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

برایان کوکسون در کنفرانس خبری اخیرش از مذاکراتی با ASO، مسئول برگزاری مسابقه‌های دوچرخه‌سواری در فرانسه خبر داد.

 

http://media.isna.ir/content/1453613021043_707914-brian-cookson.jpg/4

به نقل از سایت فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، ماه گذشته در پی انتشار خبرهایی درباره ایجاد اصلاحات در تور جهانی، ASO اعلام کرد مسابقه‌های خود را در این تور ثبت نام نمی‌کند.

 

برایان کوکسون رییس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) در نشست خبری‌اش درباره مذاکرات با ASO گفت: دلم نمی‌خواهد زیاد درباره این مساله صحبت کنم زیرا نمی‌خواهم از طریق رسانه‌ها، این مذاکره انجام شود. فکر می‌کنم این مساله بسیار تعجب‌آور و ناامید کننده بود که بعد از دو سال صحبت و همکاری، بهترین شرکت کنندگان ما تصمیم گرفتند در تور جهانی شرکت نکنند. این بسیار ناراحت کننده است. فکر نمی‌کنم پیشنهادات ما غیرمعقول بوده باشند. با دیگر برگزارکنندگان نیز صحبت کردم و آن‌ها از شرایط پیش رو راضی بودند. بدون شک ASO احساس خطر می‌کند. نمی‌خواهم منافع آن‌ها تهدید شود. تلاش می‌کنیم حق آن‌ها را بگیریم. کسی نمی‌خواهد در منافع آن‌ها سهیم باشد. ASO سهم زیادی از دوچرخه‌سواری دارد و ما باید راهی پیدا کنیم دوچرخه‌سواری بزرگتر شود و ASO در آن سهم داشته باشد.

 

کوکسون افزود: فکر می‌کنم می‌توانیم باهم کار کنیم. اینکه بگویند بازی نمی‌کنیم و بازی را به خانه خودمان می‌بریم چون روش شما را دوست نداریم، به ورزش کمکی نمی‌کند. افراد خوبی در ASO حضور دارند که می‌خواهند با اتحادیه همکاری کنند. فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند راهی برای این کار پیدا کنند. فکر نمی‌کنم آن‌ها از صحبت کردن با اتحادیه واهمه‌ای داشته باشند. این مسائل گاهی اوقات پیش می‌آید. بهتر است زیاد آن را بزرگ نکنیم. امیدوارم راهی برای همکاری پیدا شود. نمی‌خواهم با ASO وارد جنگ شوم. برگزاری تور جهانی بدون ASO غیر ممکن نیست ولی ما می‌خواهیم مسابقه‌ها در ابعاد بزرگتری برگزار شود.

 

کوکسن درباره رسوایی اخیر مربوط به دوپینگ در ورزش هم گفت: می‌بینم که چه اتفاقاتی در دیگر ورزش‌ها افتاده است. نمی‌خواهم همچنین اتفاقی برای‌مان بیفتد. فکر می‌کنم یک یا دو سال از بعضی ورزش‌ها جلوتر هستیم. پیش از این هم گفتم که دو گروه ورزش وجود دارد. ورزش‌هایی که مشکل دوپینگ دارند و کاری برای آن می‌کنند و ورزش‌هایی که مشکل دوپینگ دارند و آن را نادیده می‌گیرند. دیر یا زود این ورزش‌ها نیز باید با این مشکل مقابله کنند. اگر بتوانم به ورزش‌های دیگر کمک کنم، خوشحال می‌شوم. همچنین خوشحال می‌شوم بر روی ورزش خودمان تمرکز کنم و کاری که فکر می‌کنیم درست است را انجام دهیم.

 

کوکسن درباره برگزاری دوباره تور جهانی در چین هم اظهار کرد: با برگزار کنندگان احتمالی صحبت کردیم. در 12 ماه آینده تلاش می‌کنیم تا مسابقه‌ها را به تور جهانی ا ضافه کنیم. فکر می‌کنم چین نیز تور جهانی خواهد داشت.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94