loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 297 شنبه 06 مرداد 1397 نظرات (0)

 



جملات زیبا درباره زندگی از بزرگان

زندگی خیلی کوتاه است. قوانین را کنار بگذار، بدی‌ها را ببخش، یک عاشقِ واقعی باش، تا می‌توانی بخند و هیچ وقت از چیزی که بر روی لبانت خنده نشانده پشیمان نشو.
مارک تواین

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

اگه زندگی صد دلیل برای گریه کردن به تو نشان می‌دهد تو هزار دلیل برای خندیدن به او نشان بده.
چارلی چاپلین

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

باید ریسک کنی، ما تنها وقتی معجزه زندگی را به طور کامل درک می‌کنیم که اجازه دهیم اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد.
پائولو کوئیلو

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

ما به این دلیل روی کره زمین زندگی می‌کنیم که از زندگی لذت ببریم، به حرف‌های کسانی که به شما چیزی غیر از این می‌گویند گوش ندهید!!
کرت وانه گت

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

کسی که کتاب می‌خواند هزاران زندگی را قبل از مرگش زندگی می‌کند. کسی که هرگز کتاب نمی‌خواند فقط یک بار زندگی می‌کند.
جورج آرمارتین

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

بهترین چیزهایِ زندگی اشیاء نیستند، بلکه لحظاتند.
آنورادهاپورا

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

من یاد گرفته‌ام که همیشه آن‌گونه سبک‌بار زندگی کنم که به هنگام رویارویی با ناگزیرهای سهمگین زندگی چون دوستی، عشق یا مرگ، چیز زیادی برای از دست‌دادن نداشته باشم.
کریستین بوبن

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

وقتی از ته دل بخندی، وقتی هر چیزی را به خودت نگیری، وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی، وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی؛ آن زمان است که واقعا زندگی می‌کنی. بازی زندگی، بازی بومرنگ‌هاست؛ اندیشه‌ها، کردارها و سخنان ما، دیر یا زود با دقت شگفت‌آوری به سوی ما بازمی‌گردند. زمانی که آدمی بتواند بی هیچ دلهره‌ای آرزو کند، هر آرزویی بی‌درنگ برآورده خواهد شد.
فلورانس اسکاول شین

✰~✰~✰~✰~✰~✰~✰

مهم‌ترین چیز در زندگی چیست؟
اگر این سوال را از کسی بکنیم که سخت گرسنه است، خواهد گفت غذا... اگر از کسی بپرسیم که از سرما دارد می‌میرد، خواهد گفت گرما... و اگر از آدمی تک و تنها همین سوال را بکنیم، لابد خواهد گفت مصاحبت آدم‌ها... ولی هنگامی که این نیازهای اولیه برآورده شد، آیا چیزی می‌ماند که انسان بدان نیازمند باشد؟ فیلسوفان می‌گویند بلی. به عقیده آن‌ها آدم نمی‌تواند فقط دربند شکم باشد. البته همه خورد و خوراک لازم دارند. البته که همه محتاج محبت و مواظبت‌اند. ولی از اینها که بگذریم، یک چیز دیگر هم هست که همه لازم دارند و آن این است که بدانیم ما کیستیم و در اینجا چه می‌کنیم.
یوستین گردر
منبع :
setare.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94