loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 291 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

هافبک آلمانی آرسنال می‌گوید نمایش شنبه شب این تیم در امارات باعث شد منتقدان آنها ساکت شوند.

اوزیل

به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، آرسنال شنبه شب در هفته ششم لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی را سه بر صفر شکست داد تا بعد از مدت‌ها طعم برد در داربی لندن را بچشد. مسوت اوزیل یکی از ستاره‌های اصلی تیم آرسن ونگر در این بازی بود که گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. پیش از این، آخرین برد آرسنال برابر چلسی به سال 2011 بازمی‌گشت.

اوزیل بعد از نمایش درخشان آرسنال گفت: خیلی از کارشناسان در همان هفته‌های دوم اعلام کردند تیم ما شانسی برای قهرمانی ندارد و صحبت‌های منفی به زبان آوردند ولی با نمایش خوب‌مان آنها را ساکت کردیم. برنامه لیگ برتر انگلیس بسیار فشرده است و پیچ و خم زیادی دارد. در حال حاضر در حال پیشرفت هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

ستاره آلمانی آرسنال ادامه داد: در نیمه نخست برابر چلسی، همان فوتبالی را به نمایش گذشتیم که به دنبالش بودیم. سریع و با همکاری تمام بازیکنان. حریف‌مان حتی وقت تکل کردن هم نداشت. خیلی راحت فوتبال‌مان را به چلسی تحمیل کردیم. کمی در نیمه دوم افت کردیم ولی مهم کسب پیروزی بعد از مدت‌ها در داربی لندن بود. با این اتفاق هواداران‌مان را خوشحال کردیم.

آرسنال چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بازل سوییس برود. اوزیل معتقد است پیروزی در آن بازی به مراتب دشوارتر از بازی برابر چلسی است. او در این زمینه هم گفت: بازی با بازل به دشواری بازی با چلسی است. اگر هواداران ما را حمایت کنند، می‌توانیم شانس برد داشته باشیم. به هیچ وجه بازل را دست‌کم نمی‌گیریم. می‌دانیم آنها حریف قابل احترامی هستند.

توپچی‌های لندن در اولین دیدارشان در لیگ قهرمان اروپا یک امتیاز مقابل پاری سن ژرمن کسب کردند. آنها امیدوارند در دیدارهای بعدی نیز امتیاز بگیرند تا دغدغه صعود به مرحله بعد را نداشته باشند.

 

ایسنا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94