loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 305 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

 

قزوین- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جسد مرد جوان 22 ساله آبیکی که بر اثر غرق شدن در رودخانه زیاران کشته شده است هنوز پیدا نشده و مفقود است.

حکمت الله هاشمی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:روزگذشته جوان 22 ساله آبیکی دررودخانه منتهی به سد زیاران در شهرستان آبیک غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی افزود: عملیات جست وجوی جسد این جوان آغاز شده اما همچنان جسد این شخص مفقود است و یافتن آن مشکل است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: نا امید شدن از یافتن جسد فرد غرق شده به این علت مطرح شده که عمق رودخانه و سد زیاران مملو از مواد زاید است که برای یافتن جسد باید حتما تخلیه شود که این کار ممکن نیست.

هاشمی عنوان کرد: این جوان به همراه سه تن از دوستان خود به حاشیه رودخانه زیاران رفته بود و با اعتماد به ادعای غواص بودن خود وارد آب شده و جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: جوان 22 ساله در مرحله نخست موفق به خروج از رودخانه شد اما بار دوم نتوانست خود را نجات دهد و در فاصله 3 کیلومتری سد زیاران وارد کانال شد که این امر به مرگ وی انجامید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد:رودخانه زیاران آب خروشانی دارد و به هیچوجه محل شنا نیست؛ اما با این حال سالانه افراد زیادی به دلیل بی توجهی و بی احتیاطی، برای شنا وارد آن می شوند و جان خود را از دست می دهند.
هاشمی خاطرنشان کرد: این جوان متاسفانه بدون توجه به هشدار و توصیه حاضران وارد آب شد و جان خود را از دست داد که عملیات جست وجو در رودخانه زیاران با همه دشواری ادامه دارد.

وی بیان کرد:ازابتدای سال تاکنون این پنجمین مورد غرق شدگی در آب های استان است که به مرگ ختم میشود و تمام این موارد نیز بر اثر خطای انسانی رخ داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با تاکید بر ضرورت خودداری مردم از شنا در چنین مکان هایی از مردم خواست با توجه به در پیش بودن فصل گرما به توصیه های ایمنی توجه کنند تا از بروز حوادث تلخ مانند حادثه امروز جلوگیری شود.

 

 

منبع : مهر

برچسب ها حوادث , خبر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94