loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 187 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تنها باید به پیروزی برابر گرانادا تمرکز کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا با پیروزی پنج بر صفر برابر همشهری خود اسپانیول هفته سی و هفتم را به پایان رساند و صدرنشین باقی ماند.


http://media.isna.ir/content/1453614213259_1453575818_529642_1453576132_noticia_grande.jpg/4

لوییس انریکه پس از بازی گفت: فکر می کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. برای همه بازیکنان و کل تیم این لحظات سخت است. به بهترین شکل ممکن بازی کردیم. در دفاع و حمله عالی بودیم. حتی یک موقعیت گل از حریف را به یاد نمی آورم. لحظات خوبی در این بازی داشتیم. گرانادا را باید در هفته آینده شکست دهیم تا لالیگا را فتح کنیم.

گردانا حریف بعدی بارسلونا با شکست سویا خود را از سقوط نجات داد و به نوعی این نتیجه به نفع بارسلونا تمام شد. انریکه که مخالف این موضوع است در این باره گفت: در بازی لوانته و اتلتیکو تیم سقوط کننده یکی از بهترین های اروپا و جهان را شکست داد. درست است که باعث تعجب همگان شد اما باید گفت بازی فوق العاده ای را بدون هیچ فشاری انجام دادند. ما به چیزی دل خوش نمی کنیم و تلاش خواهیم کرد لالیگا را فتح کنیم.

بارسا در چند بازی آخر خود 21 گل به ثمر رساند و گلی دریافت نکرد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: از من می پرسند و می گویند در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته‌اید. این موضوع باعث نمی شود از آخرین بازی خود در لالیگا غافل بمانیم. فشار روی ما خواهد بود. ما درشرایط مشابه با رئال مادرید قرار داریم و این امر به اندازه کافی برای انگیزه دادنمان موثر خواهد بود.

اتلتیکو با شکست برابر لوانته فرصت فتح جام را از دست داد. انریکه درباره تاثیر این موضوع بر بازی بارسلونا گفت: برای ما فرقی نمی کند. اگر نتوانیم قهرمان لالیگا شویم برایم فرقی نمی کند چه تیم به این عنوان دست پیدا کند. اتلتیکو فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. آن ها تیم و سرمربی بزرگی دارند. در لیگ قهرمانان هستند اما برای قهرمانی در لالیگا دیگر شانسی ندارند.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94