loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 217 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

مگویان که از این اتفاق هیجان زده شده بود به آنالیزور استقلال گفت: من امشب فهمیدم شما سال‌ها در استقلال پیراهن شماره ۱۵ را می پوشیدید این یک اتفاق جالب برای من محسوب می شود

تمرین امروز استقلال با اتفاق بسیار جالبی همراه شد. هرایر مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال پیش از آغاز تمرین نزد فرزاد مجیدی رفته و پیراهن استقلال را که در بازی مقابل سایپا بر تن کرده بود به او تقدیم کرد.مگویان خطاب به مجیدی گفت: من هر پیراهنی را که بپوشم بعد از مسابقه به شما خواهم داد.
شاید جالب باشد بدانید مگویان چند روز پیش در شب بازی با سایپا در اردوی استقلال متوجه می شود که فرزاد مجیدی در گذشته پیراهن شماره ۱۵ استقلال را که او می پوشد بر تن می کرده است.

مگویان که از این اتفاق هیجان زده شده بود به آنالیزور استقلال گفت: من امشب فهمیدم شما سال‌ها در استقلال پیراهن شماره ۱۵ را می پوشیدید این یک اتفاق جالب برای من محسوب می شود. اتفاقی که تازه از آن مطلع شدم پس این پیراهن شماره ۱۵ متعلق به شماست و از الان تا زمانی که در استقلال با یکدیگر همکار باشیم این پیراهن را بعد از بازی به شما می دهم. مجیدی که کاملا احساساتی شده بود او را در آغوش گرفته و بابت این قدرشناسی اش مورد تقدیر قرار داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94