loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 323 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی چلسی از توقف برابر وست برومویچ ناراحت است اما خوشحال است که توانسته در آبی پوشان لندن تغییر و تحول به وجود آورد.


http://media.isna.ir/content/1450535712420_Hiddink.jpg/4

 

به نقل از رویترز، چلسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج از وست برومویچ پذیرایی کرد و درحالیکه تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرد و دو امتیاز حساس را از دست داد.

هیدینگ با وجود متوقف شدن در این دیدار از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشیم و براین باور هستم که شایسته پیروزی بودیم اما شانس با ما یار نبود و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. هرچند بازی سختی بود اما فرصت های گلزنی خوبی داشتیم.

 

او ادامه داد: وست بروم بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود. آنها برای بستن بازی، به استمفوردبریج آمده بودند و تا حدودی هم موفق بودند و به آنچه که می خواستند دست یافتند. بازی کردن در چنین شرایطی سخت است. با این حال توانستیم دو بار به گل رسیم.

 

از زمانی که هیدینگ هدایت چلسی را برعهده گرفته، این تیم در 5 بازی به میدان رفته و متحمل شکست نشده است تا ثابت کند که تغییر و تحول زیادی در آبی پوشان لندنی به وجود آورده و تیم او با دوران ژوزه مورینیو تفاوت زیادی کرده است. او در این‌باره گفت: بسیار خوشحالم که چلسی تغییر کرده و در زمان حضور من، شکست نخورده است. البته باید بگویم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. نمی توانم ناراحتی‌ام را از این تساوی خانگی پنهان کنم. وقتی که در خانه به میدان می رویم باید به پیروزی برسیم.


ایسنا

برچسب ها چلسی , اخبار ورزشی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94