loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 193 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا در پایان بازی تیمش برابر اسپانیول به دلیل به راه انداختن درگیری بین بازیکنان دو تیم با چند جلسه محرومیت مواجه می شود.


,بارسلونا،سوارز،اسپانیول,[categoriy]


 محرومیت چند جلسه ای در انتظار سوارز

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،
 در پایان بازی پربرخورد و پرحاشیه چهارشنبه شب تیم های فوتبال بارسلونا و اسپانیول در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، که با نتیجه 4-1 به سود بارسا به پایان رسید، بازیکن اسپانیول اخراج شدند و دروازه بان آنها نیز تا مرز اخراج شدن پیش رفت.
  به گزارش آکاایران لوئیس سوارز هم که در جریان بازی چند بار با بازیکنان حریف از جمله، پائو لوپز مشاجره  داشت از داور کارت زرد گرفت اما او به دلیل به راه انداختن درگیری بین بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه، که در گزارش داور بازی هم به ثبت رسیده است، ممکن است تا 3 جلسه از همراهی بارسا محروم شود.
داور بازی در گزارش خود نوشته است پس از سوت پایان وقتی بازیکنان اسپانیول از پله به سمت رختکن می رفتند سوارز منتظر آنها بود و با آنها مواجه شد و خطاب به بازیکنان اسپانیول گفت: منتظرتان هستم.
این جمله سوارز باعث درگیری فیزیکی میان بازیکنان دو تیم شد که مأموران و اعضای کادر فنی دو تیم مجبور به مداخله شدند.

اگر سوارز محروم شود، این اولین محرومیت او پس از محرومیت 4 ماهه او به دلیل گاز گرفتن کیه لینی در رقابت های جام جهانی 2014 است.

 

yjc.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94