loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 199 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشاسپهر سبلان گفت: انتظار داشتم با توجه به حساسیت بازی‌ها در پلی‌آف، تیم‌ها عملکرد بهتری در این مرحله داشته باشند، ولی این گونه نبود و متاسفانه تیم‌ها ضعیف ظاهر شدند.


 

پوران عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری اولین بازی مرحله پلی‌آف سوپر لیگ بسکتبال بانوان، اظها‌ر کرد: بازی خوبی برابر آرارات داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. البته بازیکنان آرارات هم خیلی خوب ظاهر نشدند. در دور گروهی و در بازی برابر آرارات آنها نمایش خوبی داشتند، اما در پلی‌آف خوب نبودند و ما موفق شدیم این تیم را شکست بدهیم.

 

عباسی درباره دیگر تیم‌های مرحله گروهی ر‌قا‌بت‌ها، گفت: سطح بازی‌ها در مرحله گروهی خوب بود. ذوب آهن و شهرداری سنندج در دور گروهی بازی‌های خوبی انجام دادند، اما آنچه که من در دور رفت سوپر لیگ متوجه شدم این است که تیم‌ها در دور گروهی عملکرد بهتری نسبت به مرحله حذفی داشتند. من فکر می‌کردم برخی از تیم‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، اما ضعیف‌تر از حد انتظار بودند.

 

او درباره عملکرد تیم خود در فصل جاری لیگ، اظها‌ر کرد: در این فصل شرایط سخت برای تیم ما کم نبوده است، با این حال با کمک بچه‌ها همه چیز را جمع و جور کردیم و تک تک بازیکنان‌مان هم خوب کار کردند تا نتایج خوبی رقم بخورد. واقعا حریفان سرسختی تا این جای کار برابر ما قرار گرفتند، اما با بازیکنان خوبی که داریم موقعیتی را ایجاد کردیم که الان فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. بسیاری از بازیکنان تیم من جوان هستند، اما با توجه به تجربه سال‌های گذشته آنها به یک پختگی خوبی رسیدند که به تیم کمک زیادی می‌کند.

 

عباسی با بیان این که بازی‌های یک طرفه لیگ کمتر شده است، گفت: تمام تیم‌هایی که در حال‌ حاضر در لیگ هستند، از شرایط خوبی برخوردارند و تک تک بازی‌ها سنگین است. در فصل‌های گذشته ما شاهد بازی‌های یک طرفه زیادی بودیم اما در این فصل بازی‌ها دیدنی‌تر شده و تیم‌ها از پیش بازنده نیستند و هر کدام برای برد تلاش می‌کنند.

 

او در پایان گفت: حضور اسپانسر از آغاز فصل کنار تیم خیلی مهم است. بسیاری از تیم‌ها از همان ابتدای فصل با مشکل اسپانسر مواجه هستند و بازیکنان اصلا نمی دادند که در این فصل در لیگ حاضر هستند یا خیر. خو‌شبختا‌نه این موضوع برای ما نبود و ما از طرف اسپانسر خود به خوبی حمایت شدیم و حتی پاداش خوبی هم به بچه‌ها پرداخت شد. مسائل مالی هم جزو مسائل مهم است چرا که همه موضوعات دست به دست هم می‌دهد تا یک تیم به موفقیت برسد.


 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94