loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 228 جمعه 11 دی 1394 نظرات (0)

 

عربشاهیاین-بازی-هنر-برانکو-است

 پیشکسوت پرسپولیس گفت: همه نفرات تیم در سه فاز دفاعی ، میانی و حمله خوب عمل می کنند که پرسپولیس به این خوبی بازی می کند.

 به نقل از کاپ ، ضیا عربشاهی درباره برد شب گذشته پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار داشت:پرسپولیس دیشب نشان داد که استحقاق حضور ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی را داشت چون بازی زیبایی به نمایش گذاشت. جدا از این موضوع مسابقه زیبایی را شاهد بودیم که استقلال خوزستان به عنوان تیم صدر جدولی در آن مغلوب توانایی بازیکنان پرسپولیس شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در سه فاز دفاعی، میانی و حمله خیلی خوب عمل کرد که این نشان از قدرت تیم پرسپولیس است به ویژه در خط میانی که با دوندگی بالا  و پاس های تکضرب و کارهای تاکتیکی فوتبال شان را به استقلال خوزستان دیکته کردند. پرسپولیس در زمانی که توپ را از دست می دهد به خوبی حریف را پرس می کند و باعث می شود تا در همان یکی دو پاس اول توپ را از دست بدهدکه این نشان از برتری این تیم مقابل استقلال خوزستانی بود که بهترین تیم نیم فصل اول بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مهدی طارمی هم یکی از فوتبالیست هایی است که باز هم می تواند از این بالاتر برود ولی نباید از این نکته غافل شد که او نتیجه زحمات یک تیم را به ثمر می رساند و تکمیل کننده کار آنهاست. البته من او را از مدتها پیش می شناسم و در بوشهر با پدرش همبازی بودم.او می تواند جزو برترین فورواردهای ایران باشد.

عربشاهی در ارتباط با سیستم بازی پرسپولیس گفت: مربی این تیم تا بخواهد با نفرات تیمش هماهنگ شود بازی های ابتدایی لیگ را از دست داد اما الان می بینیم که این تیم با هوشیاری کامل ابتدا با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان می آید و بعد به ۱-۴-۱-۴ تغییر سیستم می دهدو سپس به ۳-۳-۴ هجومی تبدیل می شود.این هنر برانکو است که میتواند تیمش را به این شکل تغییر بدهد.

وی درباره برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: کمال کامیابی نیا در خط میانی به راستی بازیکن تأثیر گذاری است و البته نباید از تلاش های رامین رضاییان و انصاری هم غافل شد. البته باید گفت که تمام بازیکنان پرسپولیس این روزها خوب بازی می کنند که در این میان نقش هافبک ها بیشتر به چشم می آید. آنها گاهی در حمله ۵ نفره به دروازه حریف یورش می برند که در نوع خود جالب است.

عربشاهی تأکید کید: این تیم شخصیت قهرمانی را هم دارد و اگر قدر بازی های پیش روی خود را بداند می تواندبه این مهم هم دست پیدا کند. همچنین جا دارد به عنوان یک پرسپولیسی از ۴۰ هزار هواداری که در این هوای سرد به آزادی رفتند و بازی را از نزدیک دیدند تا تیم روحیه بیشتری بگیرد تشکر کنم.

 

 

نود-90

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94