loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 227 سه شنبه 17 مهر 1397 نظرات (0)

 آنتوان گریزمن سال فوق العاده‌ای را با اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه داشت و توانست قهرمانی در لیگ اروپا و جام جهانی را جشن بگیرد.

 

 


او که در بین ۳۰ نامزد توپ طلا قرار گرفته معتقد است این جایزه باید به یکی از هموطنانش برسد و در این بین، به طور ویژه، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن را تحسین کرد. او به فرانس فوتبال در این باره گفت: احساس فوق العاده‌ای بود؛ احساسی که توصیف آن با کلمات غیرممکن است. در آن لحظات، نمی‌دانید به کجا نگاه کنید یا چه کاری انجام بدهید؛ با هواداران جشن بگیرید، پیش خانواده تان بروید یا با هم تیمی‌های تان شادی کنید. همه از قهرمانی در جام جهانی دیوانه شده بودند. واقع شگفت انگیز بود.
گریزمن درباره بردن توپ طلا هم اظهار داشت: برای من این اتفاق یک رویاست. کشور من، فرانسه، قهرمان جام جهانی شد و بهترین بازیکن جهان هم باید در این تیم باشد. این چیزی است که فکر می‌کنم. این جایزه باید به یکی از بازیکنان فرانسه برسد.
گریزمن ضمن تمجید از امباپه درباره او هم گفت: وقتی به او نگاه می‌کنم، کریس رونالدوی منچستریونایتد را می‌بینم. وقتی کیلیان بتواند مثل رونالدوی رئال مادرید بازی کند و تنها به بردن فکر کند، هر فصل ۵۰ گل خواهد زد.

 

 

منبع: khabarvarzeshi.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94