loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 233 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ تاکید کرد که آینده او هیچ ربطی به گواردیولا ندارد و تصمیم‌گیری او برای ماندن یا جدایی از بایرن مستقل خواهد بود.


 

  به نقل از روزنامه بیلد آلمان، بسیاری از بازیکنانی که اکنون برای بایرن مونیخ بازی می‌کنند به خاطر حضور پپ گواردیولا به این تیم آمدند.

 

یکی از این بازیکنان که گواردیولا او را به بایرن آورد تیاگو آلکانترا است که در خط میانی باواریایی‌ها بازیکن بسیار توانایی است. با توجه به آن که در پایان فصل گواردیولا از بایرن جدا می‌شود شایعه‌های زیادی درباره جدایی آلکانترا هم به گوش می‌رسد اما این بازیکن اسپانیایی اعلام کرد که آینده او هیچ ربطی به گواردیولا ندارد و مستقل تصمیم خواهد گرفت.

 

او گفت: آینده من هیچ ربطی به گواردیولا ندارد. بله. این را قبول دارم که گواردیولا مربی بسیار بزرگی است اما من مجبور نیستم که در تصمیم‌گیری خود از او تبعیت کنم.

 

ستاره سابق آبی-اناری‌ها که یکی از استعدادهای کشف شده لاماسیا است، ادامه داد: چرا باید گواردیولا را دنبال کنم؟ چنین چیزی هیچ معنایی ندارد. من برای خود اصول و قوانین خاصی دارم و می‌خواهم از آنها تبعیت کنم. دلیلی ندارد که تیم بعدی من بستگی به انتخاب گواردیولا باشد.

 

آلکانترا سومین فصل حضورش در بایرن را پشت سر می‌گذارد. او در دو فصل نخست نتوانست انتظارها را بر آورده کند و آسیب دیدگی پیاپی باعث شد تا بازی‌های زیادی را از دست دهد، اما این ستاره برزیلی‌تبار در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در میانه میدان بایرن داشت و بعید به نظر می‌رسد که سران این باشگاه آلمانی به راحتی او را بفروشند.

 

بایرن در فصل جاری عملکرد درخشانی در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است و این شانس را دارد که در هر رقابتی جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94