loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 227 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

پنالتی جنجالی لیونل مسی از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

 

به گزارش ایسنا، با اینکه 48 ساعت از پنالتی عجیب لیونل مسی در دیدار برابر سلتاویگو می گذرد اما همچنان درباره آن صحبت می شود. این حرکت مسی تحسین و انتقاداتی را در پی داشته است.


http://media.isna.ir/content/1455617172011_14556038382880.jpg/4

 

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به راجا نایگولان، بازیکن رم اختصاص دارد. او درباره بازی رم با رئال مادرید گفت: به معجزه نیاز داریم.

این روزنامه به حضور زین الدین زیدان در قهرمانی های اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اشاره کرد. او در نهمین قهرمانی، بازیکن رئال مادرید بود و در دهمین قهرمانی نیز دستیار سرمربی این تیم بود. زیدان می تواند یازدهمین قهرمانی را با عنوان سرمربی مادرید بالای سر ببرد.

این نشریه به پنالتی جنجالی مسی اشاره دارد. مهاجم آرژانتینی بارسلونا به جای ضربه مستقیم از روی نقطه پنالتی پاس داد و لوییس سوارس آن را تبدیل به گل کرد. انتقاد به این پنالتی همچنان ادامه دارد.

هشدار دادگاه برزیل به نیمار از عناوین این روزنامه است. این دادگاه قصد دارد قایق و جت شخصی مهاجم بارسلونا را مصادره کند.

 

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پنالتی مسی اختصاص دارد. او و نیمار شنبه برای زدن این پنالتی تمرین کرده بودند. نیمار به مسی گفت آن را انجام بدهیم؟ لیونل پاس داد اما لوییس سوارس به توپ زودتر رسید و به آن ضربه زد.

این نشریه به دیدار رفت تیم های چلسی و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اشاره کرد.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به ترس رم از تاثیر زیدان روی رئال مادرید اشاره کرد. لوچیانو اسپالتی، سرمربی رم درباره زیدان گفت: او برابر همه محترم است و آن به نقش جدیدش کمک خواهد کرد.

این نشریه به حضور مارسلو در فهرست 18 نفره تیم اشاره دارد. آسیب دیدگی مدافع مادرید رفع شده است.

دیدار تیم های بنفیکا و زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا از عناوین این روزنامه است.

خداحافظی باشکوه کوبی برایانت در دیدار آل استار عناوین این نشریه است. بسکتبالیست آمریکایی در این بازی ها 396 امتیاز را کسب کرد.

 

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به تمدید قرارداد نیمار اشاره دارد. مهاجم بارسلونا در پایان فصل قراردادش را تمدید خواهد کرد و دومین دستمزد بالای باشگاه به او اختصاص خواهد گرفت.

این روزنامه به گلزنی لوییس سوارس اشاره دارد. مهاجم آبی اناری ها می تواند با گلزنی در دیدار فردا به تعداد گل هایش بیفزاید و گونسالو ایگواین را پشت سر بگذارد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94