loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 311 شنبه 22 مهر 1396 نظرات (0)

لیونل مسی

 

مهاجم بارسلونا با انگیزه بالا و آماری فوق العاده در گلزنی، نخستین بازی‌اش را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکو مادرید انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی با اجازه ارنستو والورده همچون دیگر بازیکنان ملی‌پوش اهل آمریکای جنوبی دیروز (پنجشنبه) استراحت کرد و در تمرینات بارسلونا شرکت نکرد. سفر طولانی او باعث شد سرمربی آبی‌اناری‌ها به او این اجازه را بدهد. مهاجم آرژانتینی پس از دیدار برابر اکوادور از این کشور به سمت اسپانیا پرواز کرد، در جزیره گوادالوپه متوقف شد و سپس به پاریس رفت تا آنخل دی‌ماریا به اردوی پاری سن ژرمن بپیوندد و در نهایت به بارسلونا رسید. با این حال این سفر طولانی اشتیاق مسی را برای گلزنی از بین نخواهد برد.

او در حالی نخستین بازی‌اش را فردا (شنبه) در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکومادرید انجام خواهد داد که یک آمار فوق‌العاده را به ثبت رسانده است. مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۱۷ در ۴۹ بازی با پیراهن بارسلونا و تیم ملی ۴۹ گل به ثمر رسانده است، یعنی هر بازی یک گل.

مسی که چهارشنبه توانست با درخشش خود آرژانتین را به جام جهانی برساند و با تجمید رسانه‌های کشورش و جهان رو به رو شد، به گفته باشگاه در شرایط جسمانی خوبی قرار دارد. با این حال او در ۱۵ بازی رسمی ۹۰ دقیقه بازی کرده و با پیراهن بارسا هفت بازی در سه هفته آینده انجام خواهد داد. ابتدا در لالیگا برابر اتلتیکو قرار می‌گیرد، سپس مالاگا، اتلتیک بیلبائو و سویا را پیش رو دارد. دو بازی رفت و برگشت با المپیاکوس در لیگ قهرمانان و دیدار برابر مورسیا در کوپا دل ری (احتمال فراوان در این بازی به میدان نرود) را نیز باید به آنها اضافه کرد.

اتلتیکو در توقف ستاره بارسلونا در اغلب بازی‌ها ناکام بوده است. او تاکنون ۲۷ بار در همه بازی‌ها دروازه تیم مادریدی را باز کرده که ۲۲ گل در لالیگا بوده است. برای مسی فرقی نمی‌کند در چه زمان برابر تیم‌ها قرار بگیرد. فیفا دی روی او تاثیر نمی‌گذارد. او در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به خاطر این قضیه و تولد دومین پسرش نیمکت نشین شده بود. بارسا لوییس انریکه در طوفان آنوئتا گیر افتاده بود. به همین خاطر سرمربی اسپانیایی از او شرایطش را پرسید و مسی اعلام کرد در وضعیت خوبی به سر می‌برد. مهاجم آرژانتینی در نیمه دوم به میدان آمد و گل پیروزی تیمشان (۱-۲) را به ثمر رساند.

به نظر می‌رسد شاگردان دیگو سیمئونه کار سختی را برای توقف برترین گلزن این فصل لالیگا (۱۱) خواهند داشت. او در بهترین شرایط در واندا متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.

 

ایسنا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94