loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 199 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

په‌په

مدافع برزیلی رئال مادرید با نارحتی و کنایه اعلام کرد که در این تیم نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، په‌په در برنامه El Partidazo حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی همچون تیم ملی پرتغال، آینده‌اش،‌ پیشنهاد رئال مادرید و ... صحبت کرد.

مدافع رئال مادرید گفت: در حال آماده‌سازی خود برای دیدار برابر لتونی هستیم. باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم به همراه تیم ملی در جام کنفدراسیون‌ها تاریخ‌سازی کنیم.

او درباره ادامه حضورش در رئال مادرید اظهار کرد: در این تیم نخواهم ماند. ۱۰ سال خیلی خوبی را در این باشگاه داشتم و با تمام وجود برای این تیم بازی کردم. تصمیم گرفته بودم در ژانویه از مادرید جدا شوم اما با دیدن شرایط منصرف شدم. باشگاه بیشتر از یک سال به من پیشنهاد تمدید قراداد نداد. در مادرید سیاستی وجود دارد که جزو قوانین باشگاه است. به من تنها یک سال پیشنهاد تمدید قرار داد دادند. روش‌های مختلفی برای صحبت کردن و مذاکره وجود دارد اما در مادرید این موضوع به درستی انجام نمی‌شود.

په‌په افزود: هنوز با باشگاه دیگری قرارداد امضا نکرده‌ام. می‌توانستم این کار را انجام دهم اما صبر کردم تا مسابقات مهم به پایان برسد و نمی‌خواستم با خبر جدایی‌ام روی تیم تاثیر بگذارم. مشتاق بازی در تیم دیگری هستم و در آن جا با تمام وجود بازی خواهم کرد.

او در مورد بهترین سرمربی خود گفت: همه سرمربیان بزرگ بودند و از هر یک چیزهای زیادی یاد گرفتم. صداقت رافائل بنیتس را دوست داشتم او انسان رکی است. این موضوع را در رابطه با خودم می‌گویم. او کاملا با من روشن صحبت می‌کرد.

مدافع پرتغالی در پایان اظهار کرد: در رئال مادرید کسی را مقصر نمی‌دانم. کاری که در این باشگاه انجام دام فوق‌العاده بود اما متوجه برخی مسائل در این تیم نمی‌شوم. نمی‌توانم توضیح بدهم که چرا در بازی‌های اخیر کاملا مرا نادیده نگرفتند. با این حال مادرید با من بدرفتاری نکرد، ۱۰ سال خیلی خوب را در این تیم گذراندم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94