loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 365 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)
 طراح لباس مانتو های سارا منجزی چه کسی است؟

 

فرامرز فرمانی زاده با شرکت در دوره های Fashion week در سال 2010 دبی، ایتالیا و ترکیه، موفق به کسب طراح لباس برگزیده اولین نمایشگاه مد و لباس از کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1390 شد.

طراح لباس سارا منجزی

 فرامرز فرمانی زاده اسپند ماه 1353 تهران فارغ التحصیل رشته الکترونیک دانشگاه تهران مرکز است ، وی در دوره تحصیل به واسطه برادر بزرگتر و همکاری که با ایشان داشتن به فعالیت متمرکز در این زمینه علاقه مند شد و تصمیم به تحصیل در رشته طراحی و دوخت گرفتند و با شرکت در دوره های پودمانی Fashion week  در سال 2010 دبی و ایتالیا و ترکیه ، دوره های مدیریت برندینگ و بازار یابی صنعت پوشاک و سالها تجربه عملی در کنار استادان ماهر در رشته طراحی و دوخت به رویای خود جامه عمل پوشانیدند و با سعی و تلاش و مطالعه موفق به کسب طراح لباس برگزیده اولین نمایشگاه مد و لباس از کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1390 و در سال 1392  به عنوان عضو تیم برگزاری نشست های تخصصی مد و لباس و طراحی لباس برای چهره های برتر حضور موثر داشته اند .

در حوزه حرفه پوشاک دید و الویت ما را نظر مخاطب تامین می کند .مصرف کننده به زعم ما بهترین هارا می جوید و می خواهد در انتخابش احساس رضایت 100% داشته باشد .برای رساندن مخاطب به این درجه از رضایت نیاز به داشتن تیم متعهد و منسجم و خلاق و هوشمند و به روز و با انگیزه می باشد که هر فرد در مقام تعریف شده ی خویش به بهترین وجه موجبات رضایت مخاطب را فراهم سازد .هدایت این مجموعه نیازمند به راهنمایی آگاه به اصول و قواعد کلاسیک و مدرن دوخت با برش ،طراحی و فضاهای زیبایی شناختی جامعه ای که مخاطب خاص و عام را در خود جای دارد. لذا فرامرز فرمانی با مطالعات گسترده کتبو منابع موجود داخلی و خارجی ،اشراف و لمس دغدغه های بخش تهیه لباس و آرمانهای مخاطب سعی در رساندن مجموعه ی فرامرزفرمانی با برندی به همین نام به سر منزل مقصود را دارد .

سارا منجزی متولد 6 مهر 1361 اهواز بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال 1390 با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده است.

 

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 1

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 1

 

 

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 2

 

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 2

 

 

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 3

مدل مانتو سارا منجزی - عکس شماره 3

 


Seemorgh.com/lifestyle
منبع : faramarzfarmani.ir / صفحه شخصی سارا منجزی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94