loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 293 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

ستاره پرتغالی رئال مادرید با گلی که در دیدار ختافه به ثمر رساند تعداد گل‌هایش را در لیگ فوتبال اسپانیا به عدد ۲۳۵ رساند تا به عنوان سومین گلزن تاریخ لیگا انتخاب شود.

رئال مادرید در هفته چهاردهم لالیگا موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه چهار بر یک برابر ختافه به پیروزی برسد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید گل چهارم این دیدار را به ثمر رساند. او با این گل، تعداد گل‌هایش را با پیراهن رئال مادرید به عدد ۲۳۵ رساند و به سومین گلزن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد.

پیش از این، هوگو سانچس، ستاره سابق رئال سومین گلزن لالیگا بود که توانسته بود ۲۳۴ گل به ثمر برساند اما رونالدو با گلی در دیدار برابر ختافه به ثمر رساند، به تنهایی در جایگاه سوم قرار گرفت.

بهترین گلزن تاریخ لالیگا نیز لیونل مسی آرژانتینی است که توانسته ۲۸۹ گل به ثمر برساند. بعد از او تلمو سارا در جایگاه دوم است که ۲۵۳ گل وارد دروازه حریفان کرده است. رونالدو برای رسیدن به رکورد او ۲۳ گل فاصله دارد. او اگر در رئال مادرید باقی بماند، به راحتی می‌تواند به این رکورد سارا برسد.

رونالدو در سال ۲۰۰۹ از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و تاکنون توانسته با این تیم، هفت جام قهرمانی به دست آورد. قهرمانی لالیگا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام حذفی (دو بار)، قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، قهرمانی در سوپر جام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها.

او در فصل جاری با افت محسوسی مواجه شده و خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن در پایان فصل به گوش می‌رسد. به احتمال زیاد او به لیگ جزیره برمی‌گردد یا راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94