loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 321 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

دروازه‌بان منچسترسیتی معتقد است بازی برابر بارسلونا و لیونل مسی بسیار سخت و دشوار است، چرا که ستاره آرژانتینی در یک لحظه توان بر هم زدن تمام معادلات را دارد.

براوو

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی استار، منچسترسیتی چهارشنبه شب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ مهمان بارسلوناست.

کلودیو براوو پیش از بازی با بارسلونا گفت‌: همیشه رویارویی با تیم سابق برای هر بازیکنی خاص و ویژه‌ است. من هم دوران خوبی در بارسلونا داشتم و از این که قرار است به نوکمپ برگردم، احساس خوبی دارم. با همه بازیکنان بارسلونا دوست هستم ولی در طول 90 ‌دقیقه تنها به بسته نگه داشتن دروازه سیتی فکر می‌کنم.

براوو ادامه‌ داد: متوقف کردن بارسلونا کار بسیار سختی است. برای این کار باید سرعت بالای بسیاری داشته باشید. می دانیم که بازی دشواری را پیش‌رو داریم. خیلی باید مراقب باشیم تا نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. البته در این بازی فشاری روی ما نیست و این بارسلوناست که تحت فشار خواهد بود؛ آن هم به این دلیل که در خانه و در حضور هواداران خودی بازی می‌کند و هر چقدر از زمان بازی طی شود و آنها به گل نرسند، کارشان دشوارتر می شود.

دروازه‌بان سیتی ادامه‌ داد: سال‌هاست لیونل مسی توانسته در خط حمله بارسلونا گلزنی کند ولی هنوز هیچ قانونی برای متوقف کردن او وجود ندارد. مسی جادوگر است و در یک لحظه می‌تواند همه معادلات را برهم بزند. بازی برابر او خیلی دشوار است.

بارسلونا با کسب 6 امتیاز از دو دیدار در صدر جدول گروه قرار گرفته است و سیتی با کسب چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94