loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 249 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)
بایرن‌مونیخ موفق شد با پیروزی برابر دورتموند سوپرجام آلمان را کسب کند.
http://11news.ir/files/fa/news/1395/5/25/44221_186.jpg
 
فینال سوپرجام آلمان امشب در ورزشگاه «سیگنال‌ایدونا پارک» بین تیم‌های بایرن‌مونیخ قهرمان بوندسلیگا و جام‌حذفی و بوروسیا دورتموند نایب‌قهرمان بوندسلیگا و جام‌حذفی برگزار شد.متس هوملس در این دیدار برای نخستین بار در یک دیدار رسمی و در برابر تیم سابقش پیراهن بایرن‌مونیخ را پوشید و روز سختی را هم سپری کرد.

نیمه اول دورتموند شرایط بهتری داشت و در بایرن‌مونیخ کارلتو مثل تیم گواردیولا خبری از مالکیت توپ زیاد نبود. دورتموند بارها روز دروازه بایرن خطرساز شد و این فرصت‌ها توسط دمبله و راموس هدر رفت. بهترین موقعیت آنها را نویر در موقعیت تقریباً تک‌به‌تک از دمبله گرفت.

بهترین فرصت بایرن در نیمه نخست را هم بورکی به زیبایی از دو قدمی از ویدال گرفت. ضربه سر هافبک شیلیایی با عکس‌العمل زیبای بورکی و برگشت داده شد و در برگشت ویدال توپ را به آسمان کوبید.

نیمه اول پرهیجان و دیدنی گلی در بر نداشت و دو تیم با تساوی بدون‌گل به رختکن رفتند.

در حالی که نیمه دوم را هم دورتموند بهتر شروع کرده بود و فرصت‌هایی هم داشت باواریایی‌ها زودتر به گل رسیدند.

دقیقه ۵۸ ویدال با شوتی محکم دروازه زنبورها را هدف قرارداد و دفع ناقص بورکی توپ را باز هم جلوی پای او قرار داد تا گل اول بازی را به ثمر برساند.

توخل با به میدان فرستادن وایگل و شورله سعی در تغییر روند بازی داشت و جبران گل خورده داشت. آخرین تعویض او هم حضور مور به جای اوبامیانگ بود و در نتیجه فرصتی برای بازی کردن ماریو گوتسه برابر تیم سابقش پیدا نشد.

دقیقه ۷۹ باز هم بایرن موفق عمل کرد و ضربه کرنر ارسالی را هوملس با سر برای مولر فراهم کرد و گل دوم هم رقم خورد.

در نهایت دورتموند نتوانست گل‌های خورده را پاسخ دهد و بایرن‌مونیخ طلسم قهرمان نشدن در سوپرجام را با حضور کارلو آنچلوتی شکست.

بایرن در سه سال گذشته با پپ گواردیولا سوپرجام را دو مرتبه برابر دورتموند و یک مرتبه برابر ولفسبورگ واگذار کرده بود.


http://11news.ir/files/fa/news/1395/5/25/44238_950.jpg
 
 
11news.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94