loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 221 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد با اینکه در دیدار برابر سویا مثلث خط حمله خود را به بازی نخواهد گرفت اما از هیچ چیز نگران نیست.


زین الدین زیدان

به نقل از EFE، رئال مادرید در سوپرجام اروپا به مصاف سویا خواهد رفت. زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از این دیدار حساس درباره مسائل زیادی سخن به میان آورد.

او درباره کریم بنزما گفت: خوشبختانه او در شرایط خوبی به سر می برد. با این حال نمی خواهم ریسک کنم. او در فصل آمادگی با تیم تمرین کرد اما در بازی‌های دوستانه به میدان نرفت. کریم برای رسیدن به مرز آمادگی خود به زمان نیاز دارد. مهم این است که بتواند به شرایط آمادگی برسد. دلیلی ندارد که برای قرار دادن او در ترکیب اصلی عجله کنم.

کریستیانو رونالدو و گرت بیل هم به این دیدار نخواهند رسید و زیدان BBC را در اختیار نخواهد داشت. این مربی فرانسوی گفت: غیبت BBC من را نگران نمی کند. گرت بیل و کریستیانو رونالدو در یورو درخشیدند و به استراحت نیاز دارند. دوست داشتم همه بازیکنان را در اختیار داشتم. به تونی کروس هم استراحت دادم. او در مادرید ماند. په‌په و رونالدو هم مصدوم هستند. رئال غایبان زیادی دارد.  با این حال نگران نیستم چراکه جای خالی آنها را پر خواهیم کرد.

زیدان درباره این سوال که شانس رئال و سویا برای قهرمانی چگونه است نیز توضیح داد: رئال شانس بیشتری برای پیروزی ندارد. هر دو تیم برای پیروزی بازی خواهند کرد. تنها چیزی که می خواهم این است بازیکنان تلاش کنند و بدانند یک بازی بزرگ در پیش داریم. آماده این دیدار بزرگ هستیم.

زیدان در ادامه سخنان خود درباره پوگبا نیز اظهار کرد: چیزی ندارم در این باره بگویم. او به منچستریونایتد رفت و خوشبختانه داستان او به پایان رسید. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کنم. درباره قیمت او هم بگویم که این فلسفه فصل جابه‌جایی است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان سخنان خود درباره فصل آمادگی رئال هم گفت: در آمریکا به خوبی تمرین کردیم. در کل، فصل جابه‌جایی موفقیت آمیزی را پشت‌سر گذاشتیم. همه چیز به خوبی پیش می رود و خود را آماده فصل خوبی می کنیم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94