loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 319 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

یورگن کلوپ

سرمربی لیورپول تاکید کرد که تیمش در فصل جابجایی تابستانی شگرد خاصی در جذب بازیکن دارد. او گفت که هیچ‌گاه برای یک بازیکن 100 میلیون یورو پرداخت نمی کند.

به گزرش ایسنا، منچستر یونایتد سخت به دنبال جذب پل پوگبا است و به نوشته رسانه‌های انگلیسی سران شیاطین سرخ حاضر هستند برای بازگرداندن ستاره مورد علاقه خود 100 میلیون یورو پرداخت کنند.
کلوپ در واکنش به این خبر گفت: من هیچ‌گاه برای یک بازیکن 100 میلیون یورو پرداخت نمی‌کنم. هیچگاه اجازه نمی دهم که بازیکنی با این قیمت در تیمم بازی کنند چرا که اگر چنین بازیکنی با آسیب دیدگی مواجه شود سرمایه‌گذاری زیاد شما از بین خواهد رفت و من چنین چیزی را دوست ندارم.
او ادامه داد: یک تیم برای نتیجه گرفتن به خریدن ستاره بزرگ نیازی ندارد، بلکه باید مجموعه‌ای در اختیار داشته باشد که همه بازیکنان در آن یکدست و خوب باشند. فوتبال یک ورزش گروهی است و تیمی موفق می‌شود که در ارائه فوتبال گروهی خوب کار کند. بارسلونا چنین رویه‌ای را در دستور کار خود قرار می‌دهد و به همین خاطر موفق است. این طبیعی است که یک تیم به دنبال بهترین بازیکنان باشد اما قبل از آن باید بهترین ترکیب را داشته باشد. تیم خوب فقطاز یک بازیکن تشکیل نمی‌شود بلکه باید یک مجموعه خوب باشد.
کلوپ در پایان سخنان خود گفت: بعضی از تیم‌ها برای جذب بازیکن رقم‌های بالایی را پرداخت می‌کنند اما من روش خاصی دارم. نمی‌دانم تا الان چقدر خرج جذب بازیکن کرده‌ام. کسی در این زمینه من را مطلع نکرده‌است با این حال باید بگویم که خریدهای من برای ساختن یک مجموعه خوب است. درست همان کاری که بارسلونا می‌کند.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94