loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 343 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

راکتیچ

ستاره کروات بارسلونا به جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که خود را آماده فصل جدید با پیراهن آبی اناری ها می کند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های اسپانیایی از احتمال جدایی ایوان راکتیچ ستاره کروات بارسلونا در فصل جابه جایی تابستانی سال جاری سخن به میان آوردند و این باعث شد تا این بازیکن خیلی سریع واکنش نشان دهد.

ستاره کروات بارسلونا در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: با شور و انگیزه زیادی خود را آماده فصل جدید با پیراهن بارسلونا می‌کنم. می‌خواهم در فصل جدید هم بهترین بازی‌های خود را برابر بارسلونا به نمایش بگذارم. زنده باد بارسلونا.

راکتیچ دومین فصل حضور خود در بارسلونا را پشت سرگذاشت. او در فصل نخست سه گانه را با آبی اناری ها به دست آورد و در فصل دوم هم قهرمانی در لیگا و جام حذفی اسپانیا را تجربه کرد.

رقم فسخ قرارداد این بازیکن کروات 100 میلیون یورو است. به احتمال خیلی زیاد باشگاه بارسلونا به زودی قرارداد راکتیچ را تمدید خواهد کرد. البته رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که خود راکتیچ از سران بارسلونا خواسته تا رقم فسخ قرارداد او را پایین آورند تا بتواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94