loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 195 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

چهارمین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان امروز 13 تیرماه به پایان رسید.

فوتسال بانوان

فروزان سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در یک سال گذشته چهار مرحله اردوی انتخابی برگزار شد، اظهار داشت: در هر اردو 20-25 بازیکن را دعوت کرده ایم و 10 بازیکنان از بهترین ها انتخاب خواهند شد که به بازیکنان قبلی برای آمادگی بهتر در مسابقات داخل سالن ترکمنستان اضافه می شوند.

سلیمانی درباره لیست اعلام بازیکنان انتخابی گفت: لیست در حال حاضر مشخص نیست و بازیکنان از بین چهار اردوی برگزار شده انتخاب خواهند شد. اردو های تیم ملی از 19 تا 26 تیرماه آغاز خواهد شد، به طور کلی هدف این است جوانترها در کنار بزرگتر ها حضور داشته باشند تا علاوه بر بالارفتن سطح کیفی جوان ها، تیم بزرگسالان نیز انگیزه پیدا کنند.

او در خصوص احتمال اضافه شدن بازیکنان جدیدتر در مدت باقیمانده به اردو های تیم ملی بیان داشت: اردو ی انتخابی تخصصی دیگر برگزار نخواهد شد ولی ممکن است در طول برگزاری رقابت های لیگ برتر و دسته یک اگر بازیکنان خوبی دیده شود به تیم دعوت شود.

وی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی تصریح داشت: دو مسابقه دوستانه مهر ماه با روسیه خواهیم داشت. مسابقات جام جهانی کوچک را نیز در پیش داریم که همانند سال های گذشته آذر ماه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برنامه های در نظر گرفته شده برای تیم ملی گفت: تمام تلاش این است با برنامه ریزی خوب در رقابت های جام جهانی کوچک شرکت کنیم. اگر همانند سالهای گذشته باشیم نتیجه ای به دست نخواهیم آورد. برنامه یک ساله را به فدراسیون تحویل داده ایم و در آن برگزاری دیدار های تدارکاتی به همراه اردوهای داخلی و خارج از کشور  در نظر گرفته شده است.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94