loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 295 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

 

باشگاه رئال مادرید با ارسال نامه‌ای برای دروازه‌بان مصدوم تیم فوتبال رایو‌وایکانو به او برای بازگشتی سریع به میادین، دلگرمی داد هرچند که این پیام سوژه‌ای برای طنزپردازی نشریه آس اسپانیا درباره اتفاقات اخیر باشگاه شد.

به دنبال مصدومیت تونیو، دروازه‌بان تیم فوتبال رایو‌وایکانو در بازی اخیر این تیم برابر گرانادا که سبب پارگی رباط صلیبی و خانه‌نشینی او تا پایان فصل شد، موجی از پیام‌های حمایت‌آمیز و دلگرم‌کننده از سوی اهالی فوتبال اسپانیا برای او ارسال شد که پیام باشگاه رئال مادرید هم جزو آنها بوده است.

باشگاه رئال مادرید با ارسال یک فکس که تونیو تصویر آن را در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشته است، برای او آرزوی سلامتی کرده است. سنگربان رایووایکانو که هفته پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت در واکنش به این حرکت باشگاه رئال مادرید در صفحه شخصی‌اش نوشته است: من واقعاً قدردان نگرانی باشگاه رئال مادرید بابت وضعیت سلامتم هستم و از مسئولان این باشگاه به خاطر پیام حمایت‌آمیزشان تشکر می‌کنم.

فکسی که باشگاه رئال مادرید برای ابراز همدردی با تونیو ارسال کرده سوژه‌ای برای طنزپردازی روزنامه اسپانیایی آس شد. این نشریه با اشاره به اتفاقاتی که در آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات و نیز هفته پیش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا برای کهکشانی‌ها رخ داد، نوشته است: فکس باشگاه رئال مادرید برای تونیو حداقل مشخص کرد که دستگاه فکس این باشگاه کاملاً سالم است و مشکلاتی که کهکشانی‌ها به خاطر عدم دریافت مدارک مربوط به انتقال داوید دخه‌‌آ، دروازه‌بان منچستریونایتد به سانتیاگوبرنابئو و نیز عدم اطلاع از محرومیت دنیس چریشف از حضور در بازی این تیم برابر کادیس در جام حذفی داشتند، به دستگاه فکس آنها ربطی ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94