loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 317 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فراست مبتدی ضمن ابراز رضایت از شرایط اردوها، به کسب مدال در رقابت های آینده امیدوار است.


http://media.isna.ir/content/1461921178711_112.jpg/4

 

مربی ارشد تیم ملی کشتی آلیش بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با بیان اینکه اولین اردوی خارج از تهران را برگزار کرده اند افزود: اردو از پنجم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی اصفهان آغاز شده و تا 15 اردیبهشت نیز ادامه دارد و اصفهان در برگزاری این اردو سنگ تمام گذاشته است.

 

وی درباره شناخت نسبت به حریفان مطرح آلیش بیان داشت: سال گذشته در یک تورنمنت بین المللی در کشور قرقیزستان که مهد آلیش است حضور داشتیم، اکثر کشورهای مطرح و صاحب نام در این تورنمنت شرکت کرده بودند. تورنمنت قرقیزستان اردوی آمادگی نیز محسوب شد و تا حدودی به شناخت نسبی و آمادگی نسبی دست یافتیم.

 

او فاصله ملی پوشان با رقیبان خود را اینگونه تشریح کرد: در مقایسه با عنوان داران آلیش، ملی‌پوشان فاصله خیلی زیادی ندارند. اگر بالاتر از حریفان خود نباشند پایین تر نیز نیستند و با اردوهایی که به صورت فشرده برای تیم ملی در نظر گرفته شده است ان‌شاءالله در حدی که مردم راضی باشند بتوانیم صاحب عنوان شویم.

 

مربی ارشد تیم ملی آلیش در پایان گفت: موضوعی که خیلی حائز اهمیت است حمایت های فدراسیون کشتی است. در مصاحبه های گذشته خود نیز گفته بودم ما سال ها تمرین می کردیم ولی از زمانیکه زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گرفتیم با حمایت های بی دریغ خادم و نیز مدیریت بسیار عالی منظمی نایب رییس کشتی بانوان، مسیرهای قهرمانی را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد که از آنها تشکر می کنم.

 

به گزارش ایسنا، رقابت های جهانی آلیش شهریور ماه به میزبانی قرقیزستان و مسابقات آلیش آسیایی نیز اوایل تیرماه در ترکمنستان برگزار می شود.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94