loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 335 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

سمانه خوش قدم سوپر لیگ را پشتوانه ای برای تیم ‌ملی دانست.

http://media.isna.ir/content/1461995316897_33.jpg/4

 

سرمربی د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د قهرمان سوپر لیگ کاراته بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که لیگ 94 بهتر از سال‌های گذشته بود، تصریح کرد: ر‌قا‌بت‌های خوبی برگزار شد چرا که بازیکنان خوبی در سوپر لیگ حضور داشتند. قهرمانان بز‌ر‌گسال در تقابل با بازیکنان امید قرار داشتند و انگیزه ها بالا بود.

 

او پدیده‌ای خاص را در سوپر لیگ معرفی نکرد و ا‌دا‌مه‌ داد: تیم‌های هیات کاراته اصفهان، مقاومت و آکادمی هایترا تیم‌های خوبی در سوپر لیگ بودند.

 

خوش قدم سوپر لیگ را پشتوانه تیم ‌ملی دانست و افزود: تیم ‌ملی بعد از گرفتن مجوز حجاب برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی همیشه در بخش بانوان مدال آور بوده و قهرمان آسیا و جهان شده است. در بخش کاتای تیمی و در بخش کومیته هم خانم حمیده عباسعلی در وزن 68 + کیلوگرم برای اولین بار در جهان موفق به کسب مدال شدند. این نشان دهنده این است که پشتوانه سازی خوبی در لیگ صورت گرفته و کاراته ایران نسل درخشان‌تری هم خواهد داشت.

 

وی نکات مثبت و منفی سوپر لیگ را این گونه تشریح کرد: از نکات مثبت سوپر لیگ می‌توان به تعداد بالای تیم اشاره کرد که لیگ پویا بود و تیم ضعیفی در سوپر لیگ وجود نداشت یا تیم‌ها متوسط بودند یا خوب و با 100 درصد قدرت مقابل تیم‌ها ظاهر شدند. نکته منفی لیگ 1394 زمان آن بود که سوپر لیگ خیلی دیر آغاز به کار کرددی ماه سال گذشته لیگ استارت خوردو در اردیبهشت 1395 لیگ 1394 را به اتمام رساندیم.

 

خوش قدم درباهر حمایت مالی داشنگاه آزاد گفت: اسپانسر تیم ما د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د بود که حمایت‌های همه جانبه دکتر محمد دادگان را در پی داشت. دادگان از بهترین مدیران ورزشی است که به ورزش بانوان اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. از زمان حضور دادگان دو بار در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم و هر دو بار قهرمان شدیم. در هر سال دو اعزام به ر‌قا‌بت‌های کاراته وان و جام باشگاه‌ها داشتیم که در کاراته وان دبی دوم شدیم و در جام باشگاه‌ها مقام اول را کسب کردیم. در ر‌قا‌بت‌های دانشجویان جهان نیز زیر نظر فدراسیون دانشجویی شرکت کردیم ، ولی با حمایت مالی د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د.

 

سمانه خوش قدم در پایان گفت: ما بیشترین ملی‌پوشان را در بخش بز‌ر‌گسالان در اختیار داشتیم و چون در هر بازی مجاز به استفاده از سه ملی‌پوش هستیم در ارنج تیم دست من بسته بود. با توجه به این که د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د حمایت مالی بسیار خوبی انجام می‌دهد و همین طور به دلیل حضور شخص دادگان بازیکنان تمایل دارند در این تیم حضور داشته باشند و ما از همین تیم د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د بازیکن به تیم ‌ملی معرفی کردیم.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94