loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 299 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

رکابزن ملی‌پوش ایران گفت: هنوز مصدومیتم بهبود پیدا نکرده است، مشغول مدارا کردن با آن هستم تا ببینم شرایطم به چه شکل خواهد بود تا تصمیم نهایی را بگیرم.


http://media.isna.ir/content/1413014127774_24033_orig.jpg4.jpg/4

 

به گزارش ایسنا، حسین عسکری که به دلیل مصدومیت در تور تایوان شرکت نکرد، هنوز هم درحال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت قدیمی خود است و وضعیت او این نگرانی را به وجود آورده که می تواند برای المپیک ریو آماده شود یاخیر.

 

عسکری در گفتگو با ایسنا درباره ی آخرین وضعیت خود بیان کرد: زخمی که دارم هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و 2-3 ساعت که بر روی دوچرخه می نشینم مشکلی ندارم اما اگر طولانی می شود واقعا اذیت می شوم.

 

او ادامه داد: البته سهل انگاری از خودم بود زیرا این زخم قدیمی است اما واقعا فرصت نداشتم که به آن رسیدگی کنم زیرا تور اندونزی را داشتیم و پس از آن در تور چین شرکت کردیم. اکنون با لیزر مقداری از زخم را برداشته اند و زخم بسته شده است. پزشک می گوید اگر عمل جراحی شوم باید مقدار زیادی از زخم را بردارند که بهبود آن نیز زمان می برد. در حال مشغول مدارا کردن با آن هستم تا ببینم چه می‌شود. من حتی برای تایوان نیز آماده بودم اما وقتی تمریناتم را بیشتر کردم، دردم شد یافت و نتوانستم به تور بروم.

 

 

عسکری در پاسخ به این پرسش که با شرایطی که دارد برای المپیک نگران نیست، تصریح کرد: بله. خودم دوست دارم در المپیک صرفا شرکت کننده نباشم و نتیجه بگیرم. برای رسیدن به این هدف نیز برنامه های خوبی داشتم. اکنون نیز باید مدارا کنم تا ببینم شرایطم به چه صورت است و تصمیم نهایی رابگیرم. فعلا تمرینات هوازی و کار با وزنه را انجام می دهم. اگر بهتر شوم در تور آذربایجان نیز شرکت می کنم. اگر هدف فقط این باشد که در المپیک شرکت کنیم و به خط پایان نرسیم یک رکابزن 18 ساله را هم می توانند به بازی ها ببرند.

 

او در مورد حضور تیم پیشگامان در تور ایجن گفت: به احتمال زیاد تیم در تور ایجن شرکت می کند زیرا به امتیاز آن نیازداریم. البته ممکن است یکی دو نفر از رکابزنان به همراه تیم نروند و خود را برای تور آذربایجان آما

 

isna

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94