loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 249 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

سرمربی منچستریونایتد به خاطر رفتار عجیبی که در دیدار برابر آرسنال داشت از کمک داور عذرخواهی کرد.

http://media.isna.ir/content/1455430620659_a.espncdn.com.jpg/4

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و آرسنال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو شیاطین سرخ به پایان رسید تا شاگردان لوییس فان خال با وجود آنکه غایبان زیادی داشتند، پیروزی این دیدار بزرگ شوند.

 

سرمربی هلندی شیاطین سرخ تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار بزرگ می داند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار حساسی برای دو تیم بود. بسیار خوشحالم که پیروز بازی ما بودیم. بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت شایسته پیروزی هم بودیم.

 

ستاره منچستریونایتد در این دیدار بزرگ یک بازیکن 18 ساله بود. مارکوس رشفورد که در غیاب وین رونی و آنتونی مارسیال در ترکیب اصلی قرار گرفت، خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد تا سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشته باشد.

 

فان خال به ستایش از ستاره جوان تیمش پرداخت و او را با ستاره های بزرگ مقایسه کرد و گفت: هنوز گلی را که پاتریک کلایورت در سوپر جام هلند به ثمر رساند، به خاطر می آورم. او در نخستین بازی‌اش در تیم من موفق به گلزنی شد. هنوز پاس گل ژاوی هرناندس را در نخستین حضورش با پیراهن بارسلونا در دیدار برابر وایادولید به خاطر می آورم. هنوز نخستین بازی توماس مولر را با پیراهن بایرن مونیخ به خاطر می آورم. شما می دانید که او اکنون یکی از بهترین های بایرن است و گل های زیادی برای این تیم به ثمر می رساند.

 

او ادامه داد: رشفورد هم در مسیر این بازیکنان بزرگ گام برمی‌دارد. از درخشش او در این دیدار شگفت زده نشدم. وقتی در یک تیم بازیکنان بزرگ و نام آشنایی در اختیار دارید، طبیعی است به بازیکنان جوان فرصت نمی رسد اما همواره تلاش کردم تا به بازیکنان جوان فرصت بازی بدهم. رشفورد نشان داد یک استعداد خاص است و می تواند در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. او در دومین بازی خود هم دو گل به ثمر رساند و این نشانه بسیار خوبی برای اوست.

 

 

حرکت عجیب لوییس فان خال آرسنال

 

فان خال در پایان سخنانش درباره واکنش جنجالی خود به کمک داور که بازتاب زیادی در رسانه های اروپایی و انگلیسی داشت نیز گفت: از کمک داور و داور بازی عذرخواهی می کنم. حرکتم مبالغه آمیز بود. همواره دوست دارم روی نیمکت بنشینم اما نمی دانم چرا در آن صحنه از کوره درفتم و کنترلم را از دست دادم.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94