loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 255 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

 

اژدریزاده-اصفهانیان-باید-از-مردم-خوزستان-عذرخواهی-کنند

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در بازی با پرسپولیس نه تنها حق باشگاه فولاد بلکه حق مردم خوزستان ضایع شد و اصفهانیان باید بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کند. 

 به نقل از تسنیم، علیرضا اژدری‌زاده در خصوص دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: ابتدا باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم که مقابل حدود ۷۰ هزار تماشاگر و در ورزشگاه آزادی نمایش خیلی خوبی داشتند و نشان دادند که تک تک آنها لیاقت پوشیدن پیراهن تیم فولاد را دارند. اگر در دقیقه ۲۰ بازی داور پنالتی ما را اعلام کرده و دروازه‌بان پرسپولیس را اخراج می‌کرد حتی می‌توانستیم برنده بازی نیز باشیم و چیزی جز برد حق تیم ما نبود.

وی ادامه داد: در واقع تیم داوری برد را از ما گرفت. من خودم داور بوده‌ام و می‌دانم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما نمی‌توانم داور و کمک داور وی به طور همزمان اشتباه کرده و خطای محرز دروازه‌بان پرسپولیس بر روی بازیکن ما را ندیده باشد. در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و فولاد اشتباهات تاثیرگذار داوری به سود این تیم بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: اصفهانیان اگر می‌خواهد به عنوان رئیس کمیته داوران به کار خود ادامه دهد باید حجم کارهای دیگر خود را کم کرده و نظارت بیشتری روی عملکرد داوران فوتبال کشور داشته باشد و برای این کار وقت بگذارد. در بازی با پرسپولیس نه تنها حق باشگاه فولاد بلکه حق مردم خوزستان ضایع شد و اصفهانیان باید بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کند.

اژدری‌زاده خاطر نشان کرد: تیم ما در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را داشته اما در دو بازی اخیر مقابل سپاهان و پرسپولیس اشتباهات تاثیرگذار داوری کاملا به ضرر ما بوده است. امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد این موضوع نباشیم تا دیگر حقی از تیم ما و هوادارانش ضایع نشود.

90tv.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94