loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 243 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

شیخ-سلمان-دست-داشتن-در-تبانی-تیم-ملی-بحرین-را-تکذیب-کرد

کاندید آسیایی ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال دست داشتن در یک پرونده تبانی را رد کرد.
انتشار سند جدیدی درباره پرونده فساد در فوتبال پای شیخ سلمان را هم به این مسئله باز کرد. این سند که توسط فدراسیون فوتبال توگو منتشر شده نشان می‌دهد یک مدیر برنامه در سال ۲۰۱۰، بعد از اینکه موفق نشده این فدراسیون را برای تعیین نتیجه دلخواهش در دیدار دوستانه مقابل بحرین راضی کند، تیمی متشکل از چند بازیکن خود را به اسم تیم ملی توگو به مصاف این تیم فرستاده است. بحرین در این دیدار سه گل زد و پنج گل این تیم هم از طرف داور آفساید اعلام شد. براساس گزارش‌ها، تعداد گل‌های مردود بحرین بخشی از سناریوی شرط بندی غیرقانونی در این بازی بوده است.
فدراسیون فوتبال توگو اعلام کرده بعد از شکایت آن‌ها، فیفا این ایجنت را به دلیل تبانی محروم کرده اما درباره بقیه عوامل آن حرکتی انجام نشده است.
شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از کسانی به شمار می‌رود که به دست داشتن در این پرونده متهم است. او در گفت‌وگو با شبکه اسکای این مسئله را رد کرد و گفت: وقتی کسی تیم ملی توگو را برای بازی با تیم شما می‌آورد، شما نمی‌توانید تشخیص بدهید که او تیم ملی را آورده یا یک تیم دیگر را. من از کجا باید بازیکنان توگو را می‌شناختم؟ فیفا به این پرونده رسیدگی کرده و آن ایجنت محروم شده است.
شیخ سلمان در زمان برگزاری این مسابقه رئیس فدراسیون فوتبال بحرین بود .

 

90tv.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94