loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 233 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

شفیعی: با انگیزه تمرین می کنیم/ از دو روز گذشته در تمرینات شرکت می کنم

شفیعی-با-انگیزه-تمرین-می-کنیم-از-دو-روز-گذشته-در-تمرینات-شرکت-می-کنم

 بازیکن تراکتور سازان گفت: خدا را شکر از دو روز گذشته در تمرینات تیم شرکت می کنم و امیدوارم مقابل پدیده نتیجه خوبی  را کسب کنیم.

، خالد شفیعی در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص وضعیت بهبودی مصدومیتش، اظهار داشت: در تمرین یک روز قبل از بازی مقابل راه آهن با شکستگی بینی از دو ناحیه مواجه شدم که در حال حاضر رو به بهبودی است. دومین بار بینی ام دچار آسیب دیدگی شده بود از از این موضوع خسته شده ام. از دو روز گذشته در تمرینات تیم حضور دارم.

وی درباره دیدار شرایط تیمش در ادامه  رقابت های لیگ برتر، بیان کرد: خدا را شکر تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه تمرین می کنند. انشالله در ادامه نیز همین شرایط را داشته و از دیدار مقابل پدیده بتوانیم سه امتیازها را جمع کنیم. هر چه قدر بگویم بازی های خوبی انجام می دهیم، اهمیت چندانی نداشته و زمانی خستگی از تنمان می رود که به برتری برسیم و هواداران خوشحال شوند.

بازیکن تراکتورسازان در خصوص دیدار پیش روی تیمش مقابل پدیده مشهد، گفت: پدیده یکی از تیم  های خوب لیگ برتر است. در دیدار های اخیر نتوانستیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام بدهیم ولی انشالله از این بازی، سه امتیاز ها را جمع کنیم تا شرایطمان نیز در جدول رده بندی بهتر شود.

90tv.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94