loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 426 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

مدافع ر‌ئال‌ ماد‌رید بر این باور است که کریستیانو رونالدو این تیم را ترک نخواهد کرد.

 

 

به نقل از آس، ر‌ئال‌ ماد‌رید یکشنبه شب در هفته‌ بیست و دوم لالیگا اسپانیول را با 6 گل شکست داد.

 

سرخیو راموس پس از بازی گفت: از نتیجه‌ به دست آمده و بازگشتم به میادین، خوشحالم. مشتاق بازگشت بودم و می خواستم آسیب دیدگی را فراموش کنم. زمان کافی برای بهبودی داشتم و زمان کوتاهی برای رسیدن به بهترین فرم در اختیار داشتم.

 

مدافع ر‌ئال‌ ماد‌رید در مورد شرایط تیم پس از تغییر کادر فنی هم اظها‌ر کرد: واضح است با تغییر سرمربی، برخی چیزها نیز عوض می شوند. نمی دانم مردم از حضور زین الدین زیدان خوشحال هستند یا نه. در دوران سرمربیگری کارلو آنچلوتی رابطه خوبی با او داشتیم. زیدان هم سمبل باشگاه و نمونه‌ای برای تغییر روند تیم است.

 

او در ادامه افزود: همیشه نظرات مختلفی وجود خواهد داشت. در دوران فوتبالم هیچ‌گاه به مربی بی احترامی نکردم. می توانید از همه بپرسید. اگر نتایج خوبی کسب نکنید، فقط یک نفر است که باید تاوان آن را بدهد.

 

راموس درباره کریم بنزما نیز گفت: همه می دانیم به علت مسائل شخصی، لحظات سختی را پشت سر گذاشته است. او برایمان عزیزتر شده است و سعی می‌کنیم این مسائل بر روی او تاثیر نگذارد. کریم سخت تلاش می‌کند. همه از او می‌خواهیم تا پایان فصل به روند خوبش ادامه دهد که نتیجه آن برای کل تیم خوب خواهد بود.

 

راموس اضافه کرد: نیمار هم بازیکن بزرگی است. صحبت‌هایی در مورد احتمال حضور نیمار در رئال مادرید انجام شده است. باید دید در پایان چه خواهد شد. در فو‌تبا‌ل هر اتفاقی ممکن است بیفتد. تنها چیزی که می‌توانید در موردش مطمئن باشید این است که من را بارسلونا نخواهید دید.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94