loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 281 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی لیورپول بعد از تساوی برابر آرسنال تاکید کرد تیمش با خوش شانسی توانسته مقابل حریف مساوی بگیرد.

 

به نقل از اسکای اسپورتس، حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس برنده نداشت. دو تیم آرسنال و لیورپول که در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفته بودند در نهایت با تساوی سه بر سه متوقف شدند. نتیجه ای که بیشتر از همه لسترسیتی را خوشحال کرد.

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که تیمش شکست را در این دیدار با تساوی عوض کرد، از نتیجه بازی راضی به نظر می رسد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: همچنان‌که می دانستیم بازی بسیار سختی بود. از همان ابتدا هم می دانستیم که بازی کردن برابر تیم خوب آرسنال آسان نیست. در بعضی از دقایق بازی فکر می کردم که می توانیم پیروز بازی شویم. در بعضی از دقایق هم احتمال شکست را می دادم. بازی پر نوسانی بود.

 

او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. حدود 60 تا 70 درصد از بازی نمایش خوبی داشتیم. فرصت های خوبی را روی دروازه آرسنال خلق کردیم اما با دو گل بچگانه‌ای که دریافت کردیم شرایط برای ما سخت شد. گل سوم را روی یک اشتباه بد دریافت کردیم. اگر می خواهیم که برابر حریفان به پیروزی برسیم و امتیاز از دست ندهیم نباید به این راحتی اشتباه کرد.

 

لیورپول در این دیدار در حالی توانست به تساوی سه بر سه دست پیدا کند که گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رساند. کلوپ گفت: بله، اعتراف می کنم خوش شانس بودیم که توانستیم گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رسانیم اما شایسته تساوی بودیم و براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94