loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 231 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

دیگو کاستا با اسکار هم تیمی خود در تمرین چلسی درگیری شدیدی پیدا کرد.

 

به نقل از دیل میل، چلسی که هفته قبل با برتری 3 بر صفر در زمین کریستال پالاس روحیه خود را باز یافته است، باید یکشنبه در اولین دیدار خود در جام حذفی برابر اسکانتورپ به میدان برود. به همین دلیل تمرینات چلسی پیش از دیدار جام حذفی روز گذشته برگزار شد که البته یک حاشیه بزرگ داشت و آن هم درگیری دیگو کاستا و اسکار بود.

 

کاستا که بازیکن خشنی است و تقریبا با هر مدافعی که روی پای او تکل بزند درگیر می شود، در واکنش به تکل اسکار بر روی پای او به شدت به او تاخت و در ادامه با این هافبک برزیلی درگیری فیزیکی پیدا کرد. درگیری کاستا و اسکار به حدی جدی بود که بقیه بازیکنان آنها را از هم جدا کردند و در ادامه، این دو بازیکن با آشتی جلوی دوربین های تلویزیونی با خنده به رختکن رفتند.

 

اسکار نیز در صفحه خود در فیسبوک این درگیری را در حالی تکذیب کرد که خبرنگاران انگلیسی شاهد آن بودند. او کاستا را دوست خود توصیف کرد و این موضوع را نیز تمام شده خواند.

 

چلسی بعد از بازی یکشنبه با اسکانتورپ باید برابر وست برومویچ و اورتون در خانه به میدان برود که برتری در این دو دیدار احتمالا باعث خواهد شد تا رتبه این تیم در لیگ برتر تک رقمی شود.

ایسنا

برچسب ها اخبار ورزشی , چلسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94