loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 271 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

رییس باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید معتقد است کلمه غیر ممکن برای زین الدین زیدان وجود ندارد.


 

به نقل از آس، فلورنتینو پرس خیلی دیر برای اعلام برکناری رافائل بنیتس در سانتیاگو برنابئو حاضر شد. او زیدان را به عنوان جانشین بنیتس معرفی کرد.

 

رییس باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید در این‌باره گفت: امروز تصمیم خیلی سختی گرفتیم. این تصمیم مخصوصا برای من بسیار دشوار بود. با سرمربی حر‌فه‌ای و انسان فوق‌العاده‌ای کار کردیم. از همین‌جا از او قدردانی می‌کنم. می‌خواهم تصمیم هیات مدیره باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید اعلام کنم. زیدان هدایت تیم اول ر‌ئال‌ ماد‌رید را برعهده می‌گیرد. او بدون شک یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فو‌تبا‌ل است. او بهتر از هر کسی از شرایط تیم نخست ر‌ئال‌ ماد‌رید باخبر است. او از سختی کار در رئال آگاه است. زیدان همچنین بازیکنان را می شناسد چون بسیاری از آنها در فصل گذشته که زیدان دستیار سرمربی بود، با او کار کرده بودند.

 

پرس در ادامه افزود: زیدان در طول زندگی‌اش با چالش‌های بزرگی در فو‌تبا‌ل روبه‌رو شده است. زیدان، این ورزشگاه و باشگاه تو است. از حمایت کامل ما برخوردار هستی. همچنین هو‌اد‌ا‌ران در همه بازی‌ها از تو حمایت خواهند کرد و مادریدی ها همراه تو خواهند بود. از این به بعد تو سرمربی ر‌ئال‌ ماد‌رید خواهی بود و برای من افتخاری است که در کنار من هستی و می دانم کلمه غیر ممکن برای تو وجود ندارد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94