loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 171 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی رئال مادرید معتقد است علیه او و باشگاه یک کمپین وجود دارد.

 

 

به نقل از آس، رئال مادرید فردا شب (چهارشنبه) در هفته هفدهم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. رافائل بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفت: برای پیروزی به میدان می رویم، باید سرعت بالایی داشته باشیم و از حریف برتر باشیم.

 

سرمربی رئال مادرید درباره هواداران باشگاه اظهار کرد: ما باید با بازی خود به طرفداران جهت بدهیم. هواداران باید به ما کم کنند و ما نیز به آنان کمک کنیم.

 

در رسانه ها هر روز از جانشین بنیتس صحبت می‌شود و از عملکرد این سرمربی در رئال مادرید انتقاد می‌شود. سرمربی اسپانیا در این باره گفت: کمپینی علیه فلورنتینو پرس، من و تیم وجود دارد. همه چیز برنامه ریزی شده است و ما را تحت فشار قرار می‌دهند. می‌دانم که به یک باشگاه بزرگ آمده‌ام. نزدیک به 1400 بازی تحت هدایت من بوده است. با همه چیز به خوبی آشنا هستم و می‌دانم چگونه مشکلات را حل کنم. باید در کار تمرکز داشت. همه چیز خوب پیش می‌رود و رییس باشگاه قصد برکناری مرا ندارد.

 

او در ادامه افزود: من به کناره‌گیری فکر نمی‌کنم، تنها به بازی فردا برابر رئال سوسیداد و فتح عناوین می‌اندیشم. مسئولیت من گرفتن تصمیم‌هایی که منجر به پیروزی تیم شود و ارائه بازی خوب است. برای موفق بودن در لالیگا باید در آرامش به کار خود ادامه داد. تیم بهتر از آن است که دیگران می‌اندیشند و این باید در بازی‌ها انعکاس یابد. من به سخنان دیگران گوش نمی‌دهم.

 

سرمربی اسپانیایی درباره رابطه‌اش با بازیکنان گفت: رابطه من با بازیکنانم خوب است و خیلی بهتر از آن چیزی است که رسانه‌ها نشان می‌دهند. برخی ها خیلی خوشحال هستند و برخی دیگر کمتر. شما می‌دانید منظور من چه کسانی است. اگر به بازیکنی بازی ندهم یک حادثه روی می دهد.

 

بنیتس درباره وضعیت آسیب دیدگان گفت: آنها در حال سپری کردن دوران نقاهت خود هستند و به زودی همه آنان را در اختیار خواهیم داشت.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94