loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 251 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

مربی ذوب‌آهن با اشاره به باخت آخرین دیدار این تیم در دور رفت گفت: بازی حساسی در پیش داریم، از این جهت که باخت هفته گذشته ما و پیروزی تیم‌هایی همچون پرسپولیس موجب شده تا فاصله تیم‌ها در جدول کم شود و بنابراین محکوم به برد هستیم تا جایگاهمان را تثبیت کنیم.


  حسن استکی در نشست خبری پیش از بازی تیم ذوب‌آهن و ملوان اظهار کرد: ابتدا می‌بایستی به دلیل بیماری شدید سرمربی تیم و عدم حضور ایشان عذر‌خواهی کنم. سعی می‌کنم در پاسخ به سئوالات شما تفکرات گل محمدی را به شما انتقال دهم.

وی افزود: بازی بسیار حساس و سختی در پیش داریم و این به دلیل باختی است که هفته گذشته داشتیم و با توجه به برد تیم‌هایی همچون پرسپولیس اختلاف امتیازات در جدول تغییر یافت و برای نگه داشتن فاصله و تثبیت جایگاهمان محکوم به برد هستیم تا بتوانیم در ادامه لیگ امتیازات خوبی را بدست آوریم تا در نهایت به هدفی که مد نظرمان است برسیم.

 

استکی تاکید کرد: باخت بسیار بدی بود چرا که در این بازی از همان ناحیه‌ای که همیشه کادر فنی تاکید بر آن دارند و تذکر می دادند با اشتباه مدافعان گل خوردیم و مساله دیگری که در این بازی ما را اذیت کرد مشکلات داوری بود که گریبانگیر ما شد و فکر می‌کنم علیرغم شایستگی که داشتیم نتوانستیم به امتیازات این دیدار دست یابیم.

وی درباره محرومان و مصدومان در بازی فردا گفت: به غیر از قنبری و عباسی تمامی بازیکنان تیم را در اختیار داریم.

استکی خاطر نشان کرد: ملوان تیم ریشه داری است و هر بازیکنی که عضو این تیم می شود حمایت هزاران هوادار پر شور و باغیریتی را در کنار می‌بیند. بنابراین انگیزه و تعصب آنان نیز زیاد خواهد شد و با تعصب و انیگزه زیاد برای ملوان مقابل حریفان این تیم به میدان می روند.

  یحیی گل محمدی به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا نتوانست به نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ملوان برسد

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94