loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 311 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها از شیوه برخورد سران بارسلونا با رونالدینیو ناراحت است و براین باور است آن گونه که بایسته و شایسته این بازیکن برزیلی بود با او برخورد نشد.


 

  به نقل از سایت بارسلونا، رونالدینیو یکی از بهترین بازیکنان برزیلی تاریخ بارسلونا به شمار می‌آید. او توانست آبی اناری‌ها را به قدرت نخست فوتبال اروپا تبدیل کند و زمینه را برای قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگا و لیگ قهرمانان فوتبال اروپا مهیا کند.

 

این بازیکن برزیلی در سال 2008 بعد از آن که افت محسوسی کرد از بارسلونا جدا شد و راهی فوتبال ایتالیا شد تا میلان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

 

لیونل مسی که برای مدتی کوتاه با رونالدیینو هم بازی بود همواره به خوبی از این بازیکن یاد می‌کند. او در گفت‌وگویی که با سایت باشگاه بارسلونا داشت تاکید کرد که شیوه جدایی رونالدینیو از آبی اناری‌ها او را ناراحت کرد.

 

مسی گفت: رونالدینیو بازی‌های درخشانی را برای بارسلونا به نمایش گذاشت. او زحمت زیادی کشید و توانست با بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشت بارسلونا را به قدرت نخست اسپانیا و اروپا تبدیل کند، با این حال آن گونه که شایسته و بایسته بود با او برخورد نشد و خداحافظی باشکوهی برای او در نظر گرفته نشد.

 

او ادامه داد: بر این باورم که رونالدینیو شایسته برخورد بهتری بود. آن گونه که شایسته این بازیکن برزیلی بود با او رفتار نشد. اطمینان دارم که الان خود او نیز ناراحت است.

 

بعد از رونالدینیو پیراهن شماره 10 بارسلونا به لیونل مسی رسید و این ستاره آرژانتینی هم به خوبی قدر این پیراهن را دانست و بسیار بهتر از رونالدینیو بازی کرد. او درباره این شماره بزرگ گفت: قبل از این که رونالدینیو برود با من صحبت کرد و گفت که دوست دارد پیراهن شماره 10 را من بپوشم. او به خوبی می‌دانست که از بارسلونا جدا می شود و قرار است که اتفاقاتی جدیدی در باشگاه بیفتد. بدون فکر کردن پیشنهاد رونالدینیو را قبول کردم، چرا که به یاد می‌آوردم که او چه بازی‌های درخشانی را با این شماره به نمایش گذاشت. اگر به برخوردی که با رونالدینیو شد فکر می‌کردم نمی‌توانستم شماره 10 او را بر تن کنم، اما من تنها به نمایش درخشان او فکر کردم و به همین خاطر هم این پیراهن را بر تن کردم.

 

مسی با پیراهن شماره 10 رونالدینیو بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت و موفق شده با آبی اناری‌ها قهرمانی در هر جامی را به دست آورد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94