loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 260 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی منچسترسیتی می گوید صحبت از قهرمانی در لیگ برتر زود است و باید تا ماه فوریه برای مشخص شدن مدعیان صبر کرد.


http://media.isna.ir/content/1442384216883_asdfasdfasdf.jpg/4

  به نقل از ساکرنت، در حال حاضر لسترسیتی بالاتر از آرسنال و منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. این هفته فیروزه ای پوشان شهر منچستر در دیداری خارج از خانه برابر آرسنال شکست خوردند تا اختلافشان با صدر جدول افزایش یابد.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی درباره شرایط تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم حضور در کورس قهرمانی که ماه هم در حال حاضر در بین آن هستیم تا پیش از فوریه خیلی مهم است. اگر بتوانیم تا آن موقع صدرنشین باشیم بهتر خواهد بود ولی فکر می‌کنم نیاز داریم که به این مرحله برسیم. در حال حاضر بازیهای فشرده ژانویه را داریم که خیلی مهم است خودمان را در کورس نگه داریم. هنوز صحبت کردن درباره قهرمانی زود است و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در بین مدعیان باشیم و منتظر ماه های بعدی و دیدارهای تعیین کننده باشیم. هنوز 63 امتیاز برای قهرمانی لیگ باقی مانده است و بازی های زیادی را باید انجام دهیم.

منچستر سیتی با هدایت پیگرینی در فصل قبل نتوانسته انتظارت هواداران خود را برآورده کند. حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا، ناکامی در جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس و مهم تر از همه قهرمان نشدن در رقابت های لیگ برتر انگلیس باعث شده تا خبرهای درباره اخراج پیگرینی از سیتی در پایان فصل به گوش رسد.

این مربی شیلیایی درباره این سوال که آیا در سیتی به کار خود ادامه خواهد داد یا نه اینگونه پاسخ داد: من اصلا نمی خواهم در این زمینه ها صحبت کنم. این به باشگاه ربط دارد نه من با این حال من از آمدن گواردیولا به تیم خبر دارم ولی هر تصمیمی که مسئولان منچستر بگیرند را می پذیرم. واقعا حضور گواردیولا در باشگاه منچستر سیتی غیر ممکن نیست او بسیار با تجربه است اما اطمینان دارم که وی فصل آتی را در لیگ انگلیس سپری خواهد کرد.

پیگرینی ادامه داد: او سرمربی بزرگ و موفقی است و من بسیار خوشحال می شوم که وی در سیتی جای من را بگیرد، چرا که می تواند در این تیم سرنوشت ساز باشد.

پس از برکناری خوزه مورینیو گاس هیدینک تا پایان فصل هدایت چلسی را بر عهده گرفت،‌ اما آبراموویچ می‌خواهد سرمربی شیلیایی سیتی را تابستان آینده به عنوان سرمربی اصلی تیم خود استخدام کند،‌ این در حالی است که از خواننده راموس به عنوان سرمربی آینده چلسی نام برده می‌شد.

 

در صورت جدایی پیگرینی از سیتی، پپ گواردیولا جانشین او خواهد شد. این مربی شیلیایی در مدت دو فصل حضور در سیتی این تیم را فاتح لیگ جزیره و جام اتحادیه کرده است.


ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94