loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 333 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

سرخیو راموس بار دیگر به انتقاد از هم تیمی خود در تیم ملی اسپانیا پرداخت و عنوان کرد الگوی فوتبالی او کلودیو کانیگیا است.


 

  به نقل از پایپاه اینترنتی liberto، سرخیو راموس یکی از مدافعان ثابت رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در سال 2015 همراه تیم باشگاهی خود سال خوبی نداشت ولی همراه تیم ملی اسپانیا توانست به یورو 2016 صعود کند.

سرخیو راموس در آستانه سال جدید میلادی در گفتگو با پایگاه اینترنتی liberto درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت. او درباره اینکه در فوتبال چه بازیکنی را الگوی خود قرار می دهد گفت: من کانیگیا را خیلی دوست دارم همیشه به مدل موی زیبای او نگاه می کردم. او موهای بلندی داشت و خیلی برایم جالب بود. علاوه بر آن در زمین نیز بازیکن پرتلاشی بود. خیلی سعی می کنم بتوانم خودم را شبیه او کنم.

او در ادامه گفت: میخواهم سال جدید میلادی را به همه مادریدی ها در سراسر جهان تبریک بگویم و از آنها بخواهم اتحاد خود را حفظ کنند و به آینده تیم امیدوار باشند. رئال مادرید میلیون ها هوادار در سراسر جهان دارد. فرصت خوبی است که این حس را در خودمان تقویت کنیم و به آینده امیدوار باشیم و انتظار داشته باشیم تا اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. رئال مادرید بزرگترین تیم جهان است و برای همه ما افتخار است که در این تیم بازی می کنیم. هر روز به این امید کارمان را شروع می کنیم که افتخارات رئال را بیشتر از قبل کنیم و کارهای مهمی انجام دهیم. تمام اینها با حمایت هواداران بدست خواهد آمد.

او درباره جنجال های پیکه در طعنه به رئال مادرید گفت: پیکه باید از کارهای بی ارزش خودداری کند. به عنوان یک هم تیمی از پیکه می خواهم که احترام همکاران و تیم های دیگر را داشته باشد. ما در سالهای قبل بازیکنانی چون پویول، ژاوی، کاسیاس و رائول را داشتیم که همیشه برای تیم های رقیب نیز قابل احترام بودند و همگی از آنها درس گرفتیم چرا که این افراد به چیزهای جزئی اهمیت نمی دادند.

او درباره عملکرد ضعیف رئال مادرید گفت: هنوز فصل به پایان نرسیده است و بازیهای زیادی باقی مانده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. این درست نیست که یک عده یا مربی را مقصر بدانیم. ما یک مجموعه هستیم و اگر ضعیف هستیم همه ما مقصر بودیم و نباید آن را به پای یک عده خاص نوشت. فصل خیلی طولانی اسو فراز و نشیب زیادی خواهد داشت. ما در بازی برابر ویارئال نتوانستیم به برتری برسیم و اختلافمان را با صدر کاهش دهیم ولی بازیهای زیادی باقی مانده است.


ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94