loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 233 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

کاپیتان رئال مادرید به خبر پیوستن آنچلوتی به بایرن مونیخ و اقدام‌های فلورنتینو پرس در رئال واکنش نشان داد.

 

  به نقل از EFE، باشگاه بایرن مونیخ بعد از اینکه گواردیولا تصمیم گرفت قراردادش را تمدید نکند، خیلی سریع دست به کار شد و کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین رئال مادرید را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.


http://media.isna.ir/content/1447143506821_hi-res-256a375d6aff7d5cb7180ec45ca6e531_crop_north.jpg/4

 

 

آنچلوتی در تیم‌های زیادی مربیگری کرده است. میلان، رم، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید، تیم‌هایی هستند که این مربی بزرگ در آنها مربیگری کرده و کارنامه درخشانی هم دارد. این مربی ایتالیایی در رئال مادرید بسیار خوب کار کرد و قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و همین باعث شده بود تا بین هواداران رئال و بازیکنان این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به ستایش از آنچلوتی پرداخت و گفت: آنچلوتی مربی بزرگ و دوستی عزیر برای ما بود. بدون شک از پیوستن او به تیم بزرگ بایرن مونیخ خوشحال هستم. او شایستگی مربیگری در تیم‌های بزرگ را دارد. بعد از رئال، بایرن می‌تواند بهترین تیم برای او باشد و بسیار خوشحالم که او به دنیای مربیگری بازگشت.

 

رئال مادرید در هفته شانزدهم لالیگا، جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 10 بر دو برابر رایو وایکانو به پیروزی رسید. شاگردان رافائل بنیتس در حالی به این پیروزی دست پیدا کردند که با نتیجه دو بر یک از حریفشان پیش بودند اما داور با تصمیمات عجیبی که گرفت، ورق را به سود رئال برگرداند.

 

کاپیتان رئال مادرید در واکنش به هواداران رئال مادرید که با وجود این پیروزی، باز هم بازیکنان و سرمربی این تیم را هو کردند نیز گفت: واقعا ناراحت هستم. در حالی که تیم به شدت به حمایت نیاز دارد، باید صدای اعتراض هواداران را بشنویم. بعضی می‌گویند اگر رایووایکانو یازده نفره به بازی ادامه می‌داد، می‌توانست پیروز شود اما باید بگویم در هر حالتی، سه امتیاز را به دست می‌آوردیم. هواداران می‌توانند آنگونه که دوست دارند، رفتار کنند. ما هم این اختیار را داریم آنگونه که دوست داریم بازی کنیم و در موردش پاسخگو باشیم.

 

راموس درباره واکنش کریستیانو رونالدو به اعتراض هواداران رئال مادرید نیز گفت: رونالدو همواره برای موفقیت رئال تلاش می‌کند بازیکنی وفادار و بزرگ به شمار می‌آید.

 

کاپیتان رئال مادرید در پایان سخنانش درباره اعتراض هواداران به رافائل بنیتس نیز اظهار کرد: سرمربی نیز تلاش می‌کند تفکراتش را به خوبی به تیم منتقل کند. گاهی اوقات شرایط آنگونه که دوست داریم، نمی‌شود ولی نیز سعی می‌کنیم تا به روزهای اوج برگردیم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94