loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 225 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

مدافع بارسلونا نسبت به صحبت‌های برخی واکنش نشان داد و گفت که به تیم ملی کشورش تعصب دارد.

به نقل از مارکا، بارسلونا برای رویایی با گوانگژو چین در نیمه نهایی جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها در روز پنجشنبه آماده می‌کند.

پیکه درباره شرایط بارسلونا گفت: فصل گذشته موفق به کسب سه جا‌م شدیم. بارسلونا دهه درخشانی را پشت سر گذاشته است. تیم ما همانند میلان آریگو ساچی در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ است. شاید یک روز درباره ما نیز این‌چنین صحبت کنند اما نباید مغروز شویم. باید به وضعیت کنونی میلان را نگاه کنیم. با توجه به این روش و وجود بازیکنان مستعد، می‌توانیم این دوره را افزایش دهیم.

مدافع بارسلونا درباره لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا نیز اظها‌ر کرد: مربی بارسلونا باید بتواند روش‌های خاصی را ارائه دهد. انریکه یکی از کسانی بود که در همان ابتدا آن را نشان داد.

پیکه در مورد بر‌نامه‌ریزی برای گلزنی مقابل ر‌ئال‌ ماد‌رید را رد کرد و افزود: بارسایی هستم و فر‌صت‌های گل در میدان مسابقه پیش می‌آید و من نیز دوست دارم گلزنی کنم. در بازی بعد برابر رم نیز دوست داشتم این اتفاق بیفتد. این نحوه بازی من است. زمانی که بازی گره خورده است، دوست دارم در حملات شرکت کنم.

مدافع بارسلونا در اکثر بازی‌های خارج از خانه از جانب تماشاگران هو می‌شود. او در این رابطه نیز اظها‌ر کرد: مدتی است در این شرایط زندگی می‌کنم. مردم به این کار عادت کرده‌اند اما این اتفاق روی من تاثیرگذار نخواهد بود. صدها بار مرا هو کردند. می‌دانم دلیل خاصی ندارد. این موج‌ها علیه من، ساختگی هستند. آنها می‌گویند احساسی به تیمم ندارم اما به من بگویید چه زمانی این حرف را زدم؟ می‌گویند با کوین وولدان (خواننده سرشناس اسپانیایی که در جشن تولد جنجالی کریستیانو رونالدو حضور داشت) دوست هستم. این موضوع مربوط به بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید است و ربطی به تیم ‌ملی ندارد. برای من این موج‌های ساختگی اهمیتی ندارند.

پیکه درباره علاقه‌اش به فو‌تبا‌ل گفت: هر روز که می‌گذرد، علاقه‌ام به این ورزش بیشتر می‌شود. زمان جوانی فکر می‌کردم در ۳۰ سالگی فو‌تبا‌ل را کنار بگذارم ولی اکنون تصمیم دارم در ۳۵ سالگی با دنیای فو‌تبا‌ل خداحافظی کنم و فکر می‌کنم پایان دوران فوتبالم در بارسلونا خیلی سخت باشد. به مرور توانایی جسمی کاهش می‌یابد.

ر‌ئال‌ ماد‌رید دو هفته‌ پیش و در جام حذفی اسپانیا به دلیل استفاده از دنیس چریشف، از کوپا دل ری کنار گذاشته شد. چریشف پیش از این در ویارئال بازی می‌کرد و سه اخطاره شده بود و نمی‌توانست برای ر‌ئال‌ ماد‌رید به میدان برود. رئالی‌ها زمانی که متوجه شدند او از حضور در بازی مقابل کادیس محروم است، تعویضش کردند اما این مساله در حذف رئالی‌ها تاثیری نداشت.

هفته گذشته و در واکنش به این اتفاق، جرارد پیکه چند استیکر خنده در توییترش قرار داد و به این شکل به حذف رئال مادرید واکنش نشان داد. از سوی دیگر، آلوارو آربلوا، مدافع ر‌ئال‌ ماد‌رید که از رفتار پیکه به خشم آمده بود، به انتقاد از او پرداخت. او گفته بود «پیکه هر روز به سیرک می‌رود.»

اما پیکه پس از تساوی دو بر دو بارسلونا برابر دپورتیوو لاکرونیا گفت: «به نظر من، صحبت‌های آربلوا بیش از یک توئیت بود. آن موقع جوابش را ندادم. گفته بود دوست من است اما باید بگویم به هیچ وجه آربلوا دوست من نیست بلکه حقیرتر از آن است.»

سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا نسبت به این سخنان واکنش نشان داد و گفت: پیکه باید به همه بازیکنان رئال مادرید احترام بگذارد و دست از سخنان تمسخر آمیز و جنجالی‌اش بردارد. احترام بین بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا نباید از بین برود و رائول گونسالس و ایکر کاسیاس به همراه ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا، بهترین مثال‌ها در این زمینه هستند.»

پیکه در واکنش به این اتفاق‌ها نیز گفت: درمورد آربلوا چیزی برای گفتن ندارم. قبلا گفته بودم او دوست من نیست و فقط یک بازیکن مشهور است و هر کسی می‌تواند هرطور دلش بخواهد، این جملات را تفسیر کند. سرخیو راموس به عنوان یک کاپیتان باید از هم‌بازی‌اش حمایت کند. من نیز او را ستایش می‌کنم.

 

ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94