loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 175 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که فصل جاری از آن اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به نقل از روزنامه مارکا، آنتوان گریزمان در فصل جاری لالیگا عملکرد درخشانی داشته و به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر هم انتخاب شده است.

گریزمان در مورد شرایط کنونی روخی بلانکو گفت: خوشبختانه در مسیر درستی حرکت می‌کنیم و با نتایج خوبی که به دست آوردیم، نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. از عملکردمان در اتلتیکو مادرید خوشحال هستم. در آغاز فصل اهدافی را برای خودم تعیین کردم و امیدوارم به آنها برسم. باید به تلاشم ادامه دهم.

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید ادامه داد: اطمینان دارم فصل جاری برای ما خوش‌یمن خواهد بود و می‌توانیم در رقابت‌های مختلف از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم و در نهایت هم قهرمان شویم.

اتلتیکو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آیندهوون برود. گریزمن درباره این دیدار حساس گفت: هر ۱۶ تیم راه یافته به یک هشتم نهایی با شایستگی به این مرحله راه پیدا کردند و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. پیکار برابر آیندهوون به هیچ وجه آسان نیست و برای پیروزی در این دیدار باید خیلی تلاش کنیم.

گریزمن فصل قبل هم بازی‌های درخشانی را برای اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشت و از بهترین بازیکنان این تیم بود. او پیشنهادهای زیادی از تیم‌های بزرگ اروپایی داشت اما ترجیح داد در اتلتیکو مادرید باقی بماند.


ایسنا


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94