نکات جالب و خواندنی از راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

خواهران معروف کارداشیان برای حفظ تناسب اندام و کاهش وزن خود عادت های خاصی دارند و حفظ سلامتی جسمی شان یکی از اولویت های زندگی آنهاست. برای مثال معروف است کلویی به شدت اوقاتش را در باشگاه ورزشی می گذراند، کورتنی عادات های غذایی بسیار سالمی دارد و کیم کارداشیان تمرینات بدنسازی انجام می دهد و حتی دو خواهر کوچکتر آنها کایلی و کندال جنر نیز بسیار به سبک زندگی سالم اهمیت می دهند. دانستن راز تناسب اندام خواهران کارداشیان مطمئنا خالی از لطف نیست!

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

در مطلب زیر با مجموعه ای از عادت های خوب روزمره آنها برای به دست آوردن تناسب اندام و داشتن سبک زندگی سالم بیشتر آشنا خواهید شد.

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان : از راست: کلویی، کیم ، کندال، کورتنی و کایلی

  • سعی کنید در بیشتر روزها زمانی برای ورزش بگذارید.

این دقیقا کاری است که کیم کارداشیان انجام می دهد. مربی او ملیسا الکانتارا در گفتگویی گفته بود، او معمولا شش روز هفته از ۶۰ تا ۹۰ دقیقه در روز ورزش می کند.

  • چربی بخورید – ولی اعتدال را رعایت کنید.

کورتنی کارداشیان می گوید او خوردن کره آب شده در صبح را دوست دارد. درسته! نیازی به قدغن کردن کامل کره نیست به شرط آنکه در خوردن آن اعتدال را رعایت کنید.

  • ورزش های متعدد را با هم ترکیب کنید.

کلویی کارداشیان در مصاحبه ای گفته بود: ” تمرینات دوچرخه ای داخل سالن، یوگا، تمرینات مقاومتی و… را دوست دارد.” این درحالی است که متخصصی در این زمینه می گوید: “مهم است تا روتین های ورزشی خود را تغییر دهید تا نتایج متعدد آن را ببینید.”

  • اهداف تناسب اندام خود را بنویسید.

مربی کیم کارداشیان گفته بود: “وقتی با کیم کار می کنم، دوست داریم اهداف مربوطه به لاغری و تناسب اندام را بنویسیم تا وقتی به آنها رسیدیم احساس خوبی پیدا کنیم. اهداف جدید را می نویسیم چرا که به تجربه می دانیم، نوشتن اهداف به جدی گرفتن آنها بیشتر کمک می کند.”

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

کیم کارداشیان

  • سبزیجات زیادی مصرف کنید.

کایلی جنر در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد قصد دارد به رژیم گیاهخواری وگان رو بیاورد: “من قصد دارم رژیم کاملا گیاهخواری را امتحان کنم.”

  • برنامه تناسب اندام را در زندگی روزمره خود انجام دهید.

کورتنی در مصاحبه ای با مجله Hello گفته بود: “من همیشه قبل از دوش گرفتن ، ۱۰۰ حرکت اسکوات انجام می دهم. کار ساده ای است ولی انجام آن قبل از دوش گرفتن به شما یادآوری می کند این برنامه روزمره است. من حتی در حین تماشای تلویزیون حرکات درازنشست انجام می دهم.”

  • غذاهای فرآوری شده را از برنامه غذایی تان حذف کنید.

کورتنی می گوید: “من به طور کلی سعی می کنم از مصرف غذاهای فرآوری شده اجتناب کنم.”

  • از خواب کافی نگذرید.

کندال جنر در گفتگویی با مجله E گفته بود: “راز زیبایی من برای هفته های مد فقط داشتن خواب کافی است. من احساس می کنم حداقل به هفت یا هشت ساعت خواب نیاز دارم.”

  • مدام خود را وزن نکنید.

کلویی می گوید: “من فکر نمی کنم وزن ، تعریف کننده زیبایی شما باشد. من خودم را وزن نمی کنم چون به این که چه عددی هستم، اهمیت نمی دهم. فکر می کنم شادی از درون می آید. بسیاری از آدم های بی نوا، بسیار لاغر و گرسنه هستند!”

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

کلویی کارداشیان – راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

عادت های سالم زیستی کیم کارداشیان و خواهرانش

  • از چربی ها نترسید.

کورتنی می گوید: “در خانه ما، به طور کلی همه چیز می خوریم. شیر و پنیرهای پرچرب. من از کره آب شده و روغن نارگیل هم در آشپزی استفاده می کنم.” (قانون ساده ای برای مصرف چربی ها وجود دارد: مصرف چربی های اشتباع شده را محدود کنید تا حدی که تنها ۱۰ درصد کالری روزانه شما را تشکیل دهند.)

  • روز خود را با پروتئین شروع کنید.

کندال به مجله people گفته بود: “من معمولا روز را با خوردن تخم مرغ، آواکادو و بلغور جودوسر شروع می کنم. وقتی غذای سالم تری بخورم، احساس بهتری هم دارم.”

  • مصرف برنج سفید و پاستا را محدود کنید.

کلویی کارداشیان به طور کامل برنج سفید، نان سفید و پاستا را از رژیم غذایی خود حذف کرده است. ( فقط باید از غلات به شکل سبوس دار استفاده کرد.)

  • مصرف لبنیات را محدود کنید.

کلویی در مصاحبه ای گفته بود حذف مصرف لبنیات و به خصوص پنیر، به کاهش وزن او کمک کرده بود.

  • تحرک داشته باشید.

کندال می گوید: “من همیشه واقعا فعالم. فعالیت و ورزش را دوست دارم چرا که احساس بهتری نسبت به خودم پیدا می کنم.”

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

کورتنی کارداشیان – راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

  • آواکادو بخورید.

کورتنی کاداشیان عاشق خوردن پودینگ آواکادو در صبح هاست: “درست کردن آن تنها چند دقیقه زمان می برد ولی انرژی کافی را پیش از ورزش به من می دهد.”

  • سایز غذاهایتان را کنترل کنید.

کلویی می گوید: “می توان گفت من هرچه بخواهم می خورم ولی میزان آن را کنترل می کنم، البته چندان راحت نیست! چرا که باید به بدن خود تمرین کم خوری را بدهید.”

  • مواد غذایی ارگانیک بیشتر بخرید.

کورتنی در وب سایت خود نوشته: “من سعی می کنم سالم غذا بخورم و تا حد ممکن از مواد غذایی ارگانیک استفاده می کنم.”

  • حذف مصرف نوشابه و آب میوه های مصنوعی

نوشابه نه تنها موجب اضافه وزن می شود بلکه خطر سکته را افزایش داده و برای سلامت پوست، دندان و مغز نیز مناسب نیست.

  • افزودن پروتئین به سالادها

کورتنی در وب سایتش نوشته، او عاشق خوردن سالاد برای ناهار است ولی از پروتئین های خوب مانند مرغ یا سالمون در آن استفاده می کند.

راز تناسب اندام خواهران کارداشیان

کندال و کایلی جنر

  • نوشیدن میزان فراوان آب را فراموش نکنید.

کلویی می گوید: “من به خودم یاد دادم که آب زیاد بنوشم. معمولا از پنج لیتر آب به طور روزانه استفاده می کنم. همیشه سر کایلی و کندال فریاد می زنم که آب بیشتر بنوشید!”

  • هنگام غذاخوردن در رستوران ، سالم ترین غذاها را سفارش دهید.

کلویی یک بار در وبلاگ خود نوشت: “در موقعیت هایی که قصد غذاخوردن در بیرون دارید، لازم نیست همه برنامه رژیم غذایی تان را از پنجره دور بیاندازید!”

  • تنقلات سالم در دسترس داشته باشید.

کلویی می گوید: “من همیشه تنقلات سالم در دسترس خودم می گذارم تا در زمان های گرسنگی از آنها استفاده کرده و سراغ تنقلات دیگر نروم.”

  • هرچند وقت یک بار اجازه خوردن خوراکی های دلخواه را به خودتان بدهید.

کلویی می گوید: “من گاهی از غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی های مورد علاقه ام استفاده می کنم، فقط کافی است محدودیت های خوردن آنها را درک کنید.”

 

منبع: persianv.com