با کرفس پیش غذا درست کنید

,آموزش صبحانه,پیش غذا,غذای کم کالری,غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی


خیلی از رسپی های غذایی  سبزیجات را در زمان شام پیشنهاد می کنند.  در این بخش شیوه درست کردن یک رسپی خیلی  آسان و کم کالری با کرفس آموزش داده می شود.که برای صبحانه هم می شود سرو کرد

امیدواریم با بهره گیری از این دستور از خواص کرفس برخوردار شوید.

 


2 نفر
15 دقیقه

اگر تمایل داشته باشید می توانید از این صبحانه به عنوان یک پیش غذا  برای میز شام استفاده کنید. در این صورت برای زیباتر شدن می توانید کره بادام زمینی را در ماسوره خامه بریزید و سپس روی کرفس بکشید تا فرم دار شود.

مواد لازم:

ساقه کرفس 5 عدد
کره بادام زمینی یک دوم فنجان
کشمش یک چهارم فنجان

طرز تهیه:

ساقه های کرفس را خوب بشویید و خشک کنید.ساقه ها را به تکه های 15 سانتی در آورید.کره بادام زمینی را روی ساقه کرفس و داخل شیار آن بکشید .دانه های کشمش را بشویید و خشک کنید.از این دانه ها با فاصله روی ساقه کرفس قرار دهید و میل کنید.

 

nikoo.com